FANDOM

Tab-canon-white
Tab-legends-black
Premium-Eras-canon

Долина Темних лордів — місце на планеті Морабанд, древній батьківщині сітів, покинутій після руйнувань, що відбулися в період численних війн.

Історія

Давні часи

Принаймні за шість тисяч років до Війн клонів Схизма в Ордені джедаїв призвела до громадянської війни, де джедаї та новостворений Орден сітів, колись брати і сестри в Силі воювали один проти одного за владу. Війна закінчилася поразкою сітів, які втекли з відомої частини космосу. Тим не менше, джедаї не знали, що сіти оселилися на Морабанді, світові червоних пісків, де вони таємно перебудовували, щоб чекати ще одного удару. По мірі росту Ордену сітів, вони побудували масивні храми та гробниці на Морабанді в місці, відомому як Долина Темних лордів[1].

Протягом періоду часу, відомого як Темна доба, спалахнула Джедайсько–сітська війна. Джедаям вдалося перемогти сітів, поставивши те, що залишилися від темного ордену, на коліна. Як з'ясувалося, один сіт, Дарт Бейн, вижив, який пізніше створив Правило двох. Він був останнім лордом сітів, який був похований у саркофазі в Долині Темних лордів до її залишення.

Війни клонів

Moraband

Кам'яні монументи-гробниці сітських лордів

В 19 ДБЯ, під час Війн клонів, Долину Темних лордів відвідав гранд-майстер Вищої Ради джедаїв Йода, котрий проходив випробування Жерців Сили, як частину своєї подорожі, щоб відкрити таємниці вічної свідомості. Одного разу він зіткнувся з рядом сітських духів, у тому числі самого Дарта Бейна. Коли він заглибився далі у Долину Темних лордів, він зіткнувся з видіннями, створеними Дартом Сидіусом, правлячим Темним лордом сітів, який намагався підкупити Йоду, щоб допомогти цим виграти Віни клонів[1].

За лаштунками

Долина Темних лордів була вперше представлена у коміксі «Сказання про джедаїв. Темні лорди сітів 3: Падіння на Темний бік», виданому в 1994 році. Цей комікс відноситься до Розширеного Всесвіту і не є частиною офіційного канону. Долина стала канонічною локацією завдяки своїй появі в одному з епізодів мультсеріалу «Зоряні війни: Війни клонів».

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Зоряні війни: Війни клонів