Фэндом

Зоряні Війни

Долина Темних лордів

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться

Долина Темних лордів — місце на планеті Морабанд, древній батьківщині сітів, покинутій після руйнувань, що відбулися в період численних війн.

Історія

Давні часи

В Долині Темних лордів знаходилося безліч кам'яних монументів, які служили в якості крипт для покійних древніх Темних лордів сітів. У найбільшому з монументів розташовувалася гробниця, що належала Дарту Бейнусіту, який жив за тисячу років до початку Війн клонів. Саме Бейном було сформульовано Правило двох, яке докорінно змінило існування сітів. Дарт Бейн був останнім лордом сітів, який був похованим в Долині Темних лордів до залишення Морабанду.

У роки після смерті Бейна, сіти продовжували пошуки можливості для своєї помсти, працюючи в таємниці, оскільки вони складали план їх повернення до галактичного домінування. Ці плани продовжив втілювати Дарт Сідіус, публічно відомий як Верховний Канцлер Шив Палпатін, який спроектував клонів, щоб отримати більше влади над Галактичною Республікою.

Війни клонів

Moraband.jpg

Кам'яні монументи-гробниці сітських лордів

Під час Війн клонів Долину Темних лордів відвідав гранд-майстрер Ордену джедаїв Йода, котрий проходив випробування Жриць Сили. В Долині Йода зустрів духів Бейна та інших сітів, які робили марну спробу схилити джедая на Темний бік. Встоявши перед їхніми переконаннями, Йода покинув морабандську Долину і продовжив виконувати завдання Жриць Сили.

За лаштунками

Долина Темних лордів була вперше представлена у коміксі «Сказання про джедаїв. Темні королі сітів 3: Падіння на Темний бік», виданому в 1994 році. Цей комікс відноситься до Розширеного Всесвіту і не є частиною офіційного канону. Долина стала канонічною локацією завдяки своїй появі в одному з епізодів мультсеріалу «Війни клонів».

Появи

Випадкова вікі