Фэндом

Зоряні Війни

Джин Ерсо

255статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Jyn Erso Fathead.png

Джин Ерсо

Джин Ерсожінка, людина, солдат, яка служила в званні сержанта у Альянсі за відновлення Республіки і колишній злочинець, жила під час Галактичної громадянської війни. Вона була обрана Мон Мотмою, лідером Альянсу повстанців, для участі у крадіжці планів «Зірки Смерті».

Біографія

У нас для тебе є завдання. Гряде випробування нової зброї. Ми повинні знати, що це і як його знищити.
- Мон Мотма

Джин Эрсо полягала в рядах Альянсу за відновлення Республіки перед битвою при Явіні. Вона народилася в сім'ї вчених Галена і Лайри Ерсо незадовго до розпалу Воєн клонів. Під час війни Джин і її батьки потрапили в полон до Конфедерації незалежних систем, але їм допоміг звільнитися Орсон Кренік, старий друг її батька і член абсолютно секретного проекту Верховного Канцлера Республіки Шива ПалпатінаЗірка Смерті. Джин розлучили з її батьками коли їй було п'ятнадцять, що стало причиною її безрозсудного і бунтівного характеру. Вона була замішана в інцидентах, таких як підробка імперських документів, привласнення краденій власності, напад при обтяжуючих обставинах і опір арешту.

Через майже два десятиліття правління Імперії, Ерсо була затримана Альянсом повстанців. Але після того, як Альянс перехопив повідомлення її батька, що стосується майбутнього тестування потужного зброї Імперії, дівчина отримала другий шанс, їй присвоїли сержантське звання і була призначена лідером Альянсу повстанців, канцлером Мон Мотмой, на завдання, дізнатися більше про випробування суперзброї. В результаті Ерсо була залучена в крадіжку креслень, які, як пізніше з'ясувалося, виявилися кресленнями «Зірки Смерті», броньованої бойової станції, здатної знищувати цілі планети, і це, в кінцевому підсумку, призвело до знищення бойової станції під час битви при Явіні.

Особа і риси характеру

Jyn Erso.png

Джин Ерсо

Живеш одна з п'ятнадцяти років. Безрозсудна, агресивна і некерована.
- Мон Мотма

Джин Ерсо була людиною жіночої статі з русявим волоссям, зеленими очима і світлою шкірою. З п'ятнадцяти років вона зростала самостійно, в результаті навчившись мистецтву ведення бою і багато чого дізнавшись про злочинний світ галактики. За оцінкою Мон Мотми, вона була "безрозсудна, агресивна і недисциплінована". Будучи дуже запальною, щоб вести довгі обговорення з Вищим командуванням Альянсу, вона воліла брати ініціативу в свої руки.

За лаштунками

Джен Ерсо, роль якої виконала Фелісіті Джонс, персонаж створений для фільму 2016 ріка «Ізгой-один. Зоряні війни: Історії». Про участь Джонс у проекті було оголошено 12 березня 2015 ріка, і потім, на Celebration Anaheim було підтверджено, що її персонаж є солдатом-повстанцем. Перша фотографія із зображенням персонажа була показана під час заходу D23 Expo в 2015 році, а першим відео з її участю став тизер-трейлер фільму «Ізгой-один», що вийшов 7 квітня 2016 року.

Ім'я персонажа фонетично схоже на ім'я Джен Орс — персонажа відеоігри «Star Wars: Dark Forces», що відноситься до «Легенд», який брав участь у «легендарної» інтерпретації крадіжки планів «Зірки Смерті».

Появи

Випадкова вікі