Fandom

Зоряні Війни

Джин Ерсо

287статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Jyn Erso Fathead.png
Джин Ерсо
Рідний світ

Валлт

Дата народження

21 ДБЯ

Дата смерті

0 ДБЯ

Місце смерті

Скаріф

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Жіноча

Колір волосся

Коричневий

Колір очей

Зелений

Колір обличчя

Світлий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність

«Ваша поведінка, Джин Ерсо, постійно непередбачувана.»
— K-2SO до Джин (джерело)

Джин Ерсолюдина, жінка, солдат і колишня злочинниця, що стала ключовим членом Альянсу за відновлення Республіки коли очолила Бунтар Один у викраденні планів Зірки Смерті під час битви при Скаріфі. Жила під час Галактичної громадянської війни.

Біографія

Джин Эрсо полягала в рядах Альянсу за відновлення Республіки перед битвою при Явіні. Вона народилася в сім'ї вчених Галена і Лайри Ерсо незадовго до розпалу Війн клонів. Під час війни Джин і її батьки потрапили в полон до Конфедерації незалежних систем, але їм допоміг звільнитися Орсон Каллан Кренік, старий друг її батька і член абсолютно секретного проекту Верховного Канцлера Республіки Шива ПалпатінаЗірка Смерті. Джин розлучили з її батьками коли їй було п'ятнадцять, що стало причиною її безрозсудного і бунтівного характеру. Вона була замішана в інцидентах, таких як підробка імперських документів, привласнення краденій власності, напад при обтяжуючих обставинах і опір арешту.

Через майже два десятиліття правління Імперії, Ерсо була затримана Альянсом повстанців. Але після того, як Альянс перехопив повідомлення її батька, що стосується майбутнього тестування потужного зброї Імперії, дівчина отримала другий шанс, їй присвоїли сержантське звання і була призначена лідером Альянсу повстанців, канцлером Мон Мотмою, на завдання, дізнатися більше про випробування суперзброї. В результаті Ерсо була залучена в крадіжку креслень, які, як пізніше з'ясувалося, виявилися кресленнями Зірки Смерті, броньованої бойової станції, здатної знищувати цілі планети, і це, в кінцевому підсумку, призвело до знищення бойової станції під час битви при Явіні.

Особа і риси характеру

Jyn Erso.png

Джин Ерсо

Джин Ерсо була жіночої статі з русявим волоссям, зеленими очима і світлою шкірою. З п'ятнадцяти років вона зростала самостійно, в результаті навчившись мистецтву ведення бою і багато чого дізнавшись про злочинний світ галактики. За оцінкою Мон Мотми, вона була "безрозсудна, агресивна і недисциплінована". Будучи дуже запальною, щоб вести довгі обговорення з Вищим командуванням Альянсу, вона воліла брати ініціативу в свої руки.

За лаштунками

Джен Ерсо, роль якої виконала Фелісіті Джонс, персонаж створений для фільму 2016 року «Бунтар Один. Зоряні війни. Історія». Про участь Джонс у проекті було оголошено 12 березня 2015 року, і потім, на Celebration Anaheim було підтверджено, що її персонаж є солдатом-повстанцем. Перша фотографія із зображенням персонажа була показана під час заходу D23 Expo в 2015 році, а першим відео з її участю став тизер-трейлер фільму «Бунтар Один», що вийшов 7 квітня 2016 року.

Ім'я персонажа фонетично схоже на ім'я Джен Орс — персонажа відеоігри «Star Wars: Dark Forces», що відноситься до «Легенд», який брав участь у «легендарної» інтерпретації крадіжки планів «Зірки Смерті».

Появи

Випадкова вікі