FANDOM

Ben Kenobi ANH.png

Майстер-джедай Обі-Ван Кенобі

Джедаї — адепти світлого боку Сили. У вузькому сенсі — службовці Ордену джедаїв (пізніше - Нового ордену джедаїв), у широкому сенсі — будь-хто, хто використовував енергію Сили. Головною зброєю джедаїв був світловий меч з лезом з чистої енергії. Джедаї боролися за мир та справедливість у Галактичної Республіці, як правило, проти своїх заклятих ворогів, сiтов і темних джедаїв, які були прихильниками темного біку Сили. Незважаючи на те, що за свою історію Орден зазнав майже повного знищення п'ять разів, у часи Імперії ситов Дарта Ревана, і незабаром після цього, Тріумвіратом сiтов під проводом Дарта Нiхiлуса, під час Першої чистки джедаїв, після цього через 4000 років, під час Великого винищення джедаїв, розпочатого Дартом Сідіусом і потім, через століття, під час Третьої чищення джедаїв сталася в Галактичної Імперії Дарта Крайта. Однак кожен раз Орден відроджувався, і в тому була чимала заслуга сім'ї Скайвокеров, що відіграла важливу роль в історії джедаїв.

Джерела

Зоряні Війни лого.jpg Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з джедаями.

Випадкова вікі