FANDOM

Джедайсько–сітська війна ― конфлікт, що стався між Орденом джедаїв та сітами під час Темної доби. Принаймні дві битви сталися за контроль над планетою Корусант.

Наслідки

Республіка

Senate buildings

Будівля Галактичного Сенату на планеті Корусант—нового керівного органу Республіки

Після кількох років повномасштабної війни розбита Стара Республіка, після занепаду її уряду, об'єднала ряд зоряних систем, які заснували державу-наступника ― Галактичну Республіку. Як керівний орган, новореформований уряд створив Галактичний Сенат, члени якого були обрані для представлення своїх систем. Столиця Республіки була встановлена на планеті Корусант, яка існувала вже кілька тисяч років. Новий уряд об'єднав більшу частину галактики під владою демократії, поки її не було замінено Галактичною Імперією в кінці Війн клонів у 19 ДБЯ.

Орден джедаїв

Навіть коли Стара Республіка була зруйнована, джедаї вийшли переможцями у війнах з сітами. Незважаючи на виявлення його принципів, коли він був розбитий, джедаї вірили що сіти щезли з лиця галактики. Через демілітаризацію Галактичної Республіки Орден джедаїв повною мірою взяв на себе зобов'язання миротворців і відкинув свою роль як солдатів. За допомогою республіканських юстиціарів джедаї несли відповідальність за підтримання правопорядку, а саме через посередництво в конфліктах для досягнення мирних рішень між різними конкуруючими фракціями та планетами, а також виступаючи в ролі міжпланетних правоохоронних органів, переслідуючи розшукуваних та небезпечних злочинців, піратів та контрабандистів.

Сіти

Darth Bane

Дарт Бейн—єдиний сітський лорд, що залишився в живих

Як з'ясувалося, один сіт, Дарт Бейн, вижив. Після того, як його товариші-лорди сітів були знищені, він реформував Орден, встановивши Правило двох, встановлюючи, що в один і той самий момент можуть існувати лише два ситхи ― майстер та учень ― щоб вони не загинули в результать міжусобної ворожнечі. Сіти покинули свою традиційну батьківщину Морабанд після того, як його було розорено багатьма війнами. Зрештою Дарт Бейн був убитий і похований в Долині Темних лордів, але Правило двох продовжувало існувати через його учня. Сіти ховалися протягом тисячі років, їх існування було невідоме джедаям, оскільки вони поставили за мету помститися Ордену. Сіти залишилися далеко в пам'яті, аж до постання Дарта Сідіуса, Темного лорда сітів, і його учня Дарта Мола в останні дні існування Галактичної Республіки.

За лаштунками

Джедайсько–сітська війна вперше була згадана, з обмеженою кількістю деталей, в 2016 році у довіднику «Зоряні війни. Пропаганда: Історія мотивуючого мистецтва в галактиці».

Появи

Історія Ордену джедаїв
Столітня темрява · Велика різанина на Малакорі · Ентрувіанський конфлікт
Мандалорсько–джедайська війна · Падіння Старої Республіки · Битва при Такодані
Джедайсько–сітська війна · Джедайсько–зайґеріанський конфлікт · Війни клонів · Винищення джедаїв
Джедаї Люка Скайвокера · Знищення джедаїв Люка Скайвокера
Редагувати шаблон
Історія сітів
Столітня темрява · Війна сітів · Імперія сітів
Велика різанина на Малакорі · Ера сітів · Битва при Такодані
Джедайсько–сітська війна (Битва за Корусант · Звільнення Корусанту) · Правило двох
Війни клонів · Галактична Імперія (Винищення джедаїв · Галактична громадянська війна)
Редагувати шаблон