FANDOM

Premium-Eras-canon

Джаггернаут HAVw A6, більш відомий як Джаггернаут, турбо-танк клонів або просто турбо-танк, — сильно озброєний та броньований десятиколісний танк, виготовленим компанією «Верфі Куата». Вони використовувались для військових перевезень Великої армії Республіки під час Війн клонів[1]. Після перетворення Галактичної Республіки на Галактичну Імперію A6 був замінений на турбо-танк HCVw A9 у 0 ДБЯ[2].

Історія

Джаггернаут HAVw A6 було розгорнуто під час першої битви при Фелуції. Джаггернаут Асоки Тано допоміг двом AT-TE, а Тано керувала танками, що продовжували рухатись, продовжуючи виштовхувати дроїдів назад. Вона вважала, що вони виграють битву. Але Енакін Скайвокер переконав Асоку відступити, коли він повідомив, що дроїди перегруповані і збиралися перевершити її позицію. Таким чином, Тано та її війська покинули свої транспортні засоби та сіли на бойові кораблі[3].

Джаггернаути HAVw A6 були використані досить широко в битві за Кашиїк поряд з AT-AP, де вони піднялися проти дроїдів-танків NR-N99 типу «Переконливий» і карликових дроїдів-павуків DSD1[1].

Джаггернаути HAVw A6 були використані Галактичною Імперією в битві при Хоті.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  2. Бунтар Один. Зоряні війни: Історія
  3. Зоряні війни: Війни клонів