FANDOM

Джаба Хат
Джаба Десіліджик Тіуре
Рідний світ

Нал-Хата, пізніше Татуїн

Дата народження

600 ДБЯ

Місце народження

Нал-Хата

Дата смерті

4 ПБЯ

Місце смерті

Татуїн

Фізичні дані
Раса

Хат

Стать

Гермафродіт із чоловічою особистістю

Зріст
Колір волосся

Відсутнє

Колір очей

Помаренчево-коричневий

Колір обличчя

Жовто-корчневе

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність

Кримінальна імперія Джаби Десійліка Тіуре

Джаба Десіліджик Тіуре — кримінальний лорд, одна із найвпливовіших осіб епохи Золотої ери Республіки та Галактичної Імперії.

Анонс

Фатальною для нього помилкою було рішення заморозити Гана Соло у карбоніті, а потім наказ стратити його, його друзів Люка Скайвокера та Чубакку. Під час битви, що розгонулася, після того, як Люк добув світловий меч, Джабу задушила його нова рабиня, подруга Гана, Лея Орґана.

Характеристика

«Якщо б я сказав тобі половину того, що я чув про цього Джабу Хатта, у тебе, ймовірно, почалося б коротке замикання!»
C-3PO розповідає R2-D2 про Джаббу (джерело)

"'Джаба Десіліджик Тіуре"' , більш відомий як "'Джаба Хатт"', — хатт, гермафродит з чоловічою особистістю, який був одним із самих могутніх королів злочинного світу в Галактиці. Джаба керував найбільшою злочинною організацією. Він розмістив свою резиденцію в стародавньому монастирі Б'є омарр на планеті Татуїн.

Злочинна імперія Джаби не знала ніяких обмежень — вона займалася контрабандою, розповсюдженням глиттерстима — наркотичної речовини, що видобувається на Кесселе, работоргівлею, вбивствами, здирництвом та піратством. Один час на нього працював і Ган Соло зі своїм компаньйоном Чубаккою, але одного разу Соло довелося під загрозою нападу імперського патруля скинути за борт вантаж спайса, вартість якого він так і не зумів відшкодувати Джабі. З тих пір найманці Джаби переслідували Соло по всій галактиці, і через кілька років найманому мисливцеві Боба Фетт нарешті вдалося привезти заточеного в вуглець Гана Соло в палац Джаббы. У Джаби Хатта була тітка Джилиак, яку вбив Дурга Бесадии Тай за те, що вона вбила його батька. Коли загинула тітка Джаббы, він став главою клану Десілійк.

Біографія

Ранні роки

Джаба був народжений на Нал-Хатте Зорбой Десилийком Тиуре. Він взяв на себе управління кланом Десилийк в 2 ДБЯ, після вбивства Джилиак, колишнього лідера. Старий хатт помер після виснажливої боротьби з Дурга Бесадии Тай. Коли з остиглого трупа виповз син Джилиака, Джабба, який абсолютно не був налаштований поступатися йому влада, не довго думаючи, розчавив дитинча смерть. У неймовірно молодому віці 80 років, напористий гангстер встановив свою злочинну імперію на віддаленій планеті Татуїн, розташованої у Зовнішньому кільці. У 516 ДБЯ він купив Монастир Б'є омарр, благополучно вкриваючи себе на планеті. Джаба, як обережний контрабандист, зайнявся продажем зброї разом з одним Эфантом Моном. Під час приходу до влади Шива Палпатіна Джаба був найбільшим ганстером серед хаттов. Його конкурентами були Сайс Фромм, тоді глава злочинних організацій, і принц Ксизор, керівник Чорного Сонця. Хоча ні Ксизор, ні Джаба не були молоді, обом щойно вручили владу, встановленою їх предками. У той час як Фромм грав у військові ігри, Ксизор і Джабба відчували зміни і витрачали свої ресурси для отримання влади. З-за привабливою ганстерской натури під час змін у галактиці, Джаба досяг великої поваги. Контрабандист-тви'лек з Рілот, Біб Фортуна, з самого початку був його дворецьким. Він завжди був при виконанні службових обов'язків, де б Джаба не знаходився. Біб пізніше був замінений Нарун Катасом, але все ж повернув свою посаду кілька років потому.

108ru

Джаба Тіуре вітає гонщиків на змаганні

Джаба, як було відомо, укладав парі на подрейсерах. Він часто програвав через рекомендацій його некомпетентного дроїда-астромеханика R5-X2. У Джаби ніколи не було інтересу до спорту — іноді він засинав під час гонки — крім прибутку, отриманого зі ставок і за наявності боржників, особливо Уотто. Коли Джаба перемагав, його винагородою були молоді рабині і кредити. Він упевнився, що завжди отримував свій грошовий еквівалент «легкий спосіб, або твердий шлях».

Втручання джедая в бізнес

Ефант Мон та Джаба придумали план провезення контрабанди на Церею, де вони зіткнулися з майстром джедаєм Ки-Аді-Мунді, дочка якого і її друг були поневолені хаттом. Мунді повинен був перечекати небезпеку перш ніж у нього з'явиться шанс звільнити свою дочку і її друга з лап хатта, після чого він успішно спас Сильвн, і її друга Твіна. Під час цієї місії джедай знайшов докази, що зв'язують Джаббу з армією Торгової Федерації і в підготовці її до вторгнення на Набу, але хатт уникнув серйозного відплати.

830px-JabbaKiAdiMundi-SWREP8

Зустріч Кі-Аді-Мунді і Джаби

Коли через деякий час Мунді повернувся на Татуїн, шукаючи безпечний прохід через дюни пустелі, Джабба дізнався майстра-джедая і брехав йому, що став благородним істотою. Він відіслав Мунді на ялике, супроводжуваному кількома охоронцями хатта, які повинні були охороняти його від шкоди»; однак, Біб Фортуна зазначив, що вони послали джедая до піщаної бурі. Кі-Аді зрозумів це на початку поїздки. Джабба сказав про це:

«Шкода я не був попереджений раніше. Я сподіваюся, що нічого трагічного не сталося під час шторму. Було б важко знайти тіло серед усіх тих дрейфов піску.»
— Фортуна і хатт сміялися, оскільки ялик поїхав далі до піщаної бурі, хоча Ки-Аді Мунді вижив і продовжив виступати проти Джаббы, подстрекающего місцевих жителів проти піщаних людей.

Скорочення конкуренції

У Джаби була жорстока конкуренція з Гардуллой Старшої. Коли Джабба і його конкурентка зустрілися до Бунту Ів Класик, Гардулла зробила повну модель треку, здивувавши Джаббу. Їй також належав механізм, заздалегідь виявляє переможця. На подив Джаббы, він сказав, що переможцем буде Гасгано, тоді як дроїд Джаби, R5-X2, показав, що Себульба прийде першим, Гасгано другим, і Мохоник третім; дроїд також схвалив колишнього раба Гардуллы, Енакіна Скайвокера. В той час, як Джаба брав гонку, Гардулла була у нього в гостях, і коли Скайвокер фінішував першим, Джабба перехитрив Гардуллу і виграв парі.

GardullavsJabba

Гардулла і Джаба

Під час битви, яка відбулася в Пустелі Джангленда, Гардулла відчула змова і наказала зібрати всіх її злочинних підлеглих, щоб почати напад на таскенів, посилаючи сумнозвісного мисливця за головами Орру Сінг, щоб знищити їх лідера-джедая, Шарада Хетти. У цей час у Джаббы була ідея відіслати своїх головорізів, щоб зробити набіг на табори Тускенов, підбурюючи Піщаних Людей почати свої власні рейди. Джабба тоді запланував отримати прибуток від цього, продаючи переоцінене надмірне зброю Дреддона цивільним особам. Змова Гардуллы зазнав невдачі, змушуючи її відступити до її палацу у Мос-Еспа. Це було б одній з останніх конфронтацій Джаббы з Гардуллой. Коли конкуренція вийшла з-під контролю, Джабба хатт найняв Джанго Феттіа, щоб завершити її раз і назавжди. Джабба Десилийк Тиуре привів Джанго Фетта до Гардулле і був радий почути, що Гардуллу з'їло її домашню тварину крайт-дракон, але був сильно здивований і хотів знати, чому не Джанго Фетті знищив її. Він знайшов відповідь досить скоро, оскільки пізніше дізнався, що Джанго був убитий на Геонозисе. Пізніше Джабба мав ділові стосунки з сином-клоном Джанго Фетта, Бобою Феттом.

Війни клонів

555px-Jabba TCWPB

Джаба під час Війн клонів

Під час Війн клонів Джаба опинився в положенні, якого ніколи навіть уявити не міг: він допомагав генералу Галактичної Республіки під час другого бою на Татуїні. Коли Бурка Хатт (конкурент Джаби) був у союзі з Конфедерацією незалежних систем, Джаба Хатт прийшов до висновку, що гангстер зайшов занадто далеко зі своїми витівками. Таким чином, коли республіка прибула на місце дії, армія клонів виявилася дуже нечисленною, щоб атакувати базу Конфедерації на планеті, і Джаба допоміг Республіці.

Після того, як Джаба підтримав їх сили, генерали-джедаї Эчуу Шен-Джон і Наат Ріт з допомогою Джаби вбили Бурку. Для усунення проблем Джаба дав їм п'ять тисяч нових кристалів, в подяку за позбавлення від конкурента. Але Джабба, будучи істинним злочинним босом, вважав, що краще мати ділові відносини з обома сторонами війни. Коли сепаратистський лідер Уот Тамбор зв'язався з ним, Джаба погодився допомогти сепаратисту провезти контрабандою величезні відвантаження будівельних матеріалів. Його причетність до Конфедерації була виявлена інформатором республіки Раалой Пончер, але армія бойових дроїдів під проводом Саато захопила її, і вона була поміщена у в'язницю. Коли Рада джедаїв дізнався про зникнення Раалы, Энакин був посланий на розслідування. Молодий джедай звільнив Пончер з темного палацу, вбив Саато і передав інформацію про причетність Джаби Обі-Вану Кенобі.

Через деякий час, Боба Фетті, син Джанго, прочитав заповіт свого батька, який проінструктував його відвідувати Джабу Хатта. У Фетта була сутичка з Дурджїм, але він втік від мисливця і потрапив до Джаби на службу. Працюючи на Джабу, Боба будував свої плани, не пов'язані з хаттом. Крім цього, у Фетта все ще були зв'язки з Конфедерацією незалежних систем і графом Дуку.

830px-Jabba 22BBY

Джабі розповідають про викрадення сина

У 22 ДБЯ Джаба просив джедаїв допомогти знайти його сина, Ротту, в обмін на прохід через Простір хаттов, оскільки конфедерати керували всіма головними космічними точками. Він послав групу мисливців за головами, які стежили за викрадачами його сина до Тета, але всі вони були страчені. Виявилося, що це граф Дуку і КНС викрали сина Джаббы. У кінцевому рахунку джедаї завоювали довіру хатта, повернувши йому сина. Джабба розлютився на головного змовника, його власного дядька Зіро Десилийка Тиуре, який планував взяти під контроль імперію свого племінника. Джаба дозволив республіці посадити Зіро за ґрати.

Через деякий час до Джаби прийшов голова Панторанской асамблеї барон Н. Папанойда, який шукав одного з мисливців за головами хатта, Гридо. Він звернувся до Джаби як до такого ж батька, щоб розшукати двох своїх дочок Чи Иквей і Чє Аманве. Він попросив у того дозволу взяти кров Гридо, тому що, якби вона відповідала зразку, який він знайшов на Блискучому, значить, дочок викрав саме цей родианец. Джаба дозволив взяти кров і вкрай здивувався, коли дізнався, що Гридо працює на неймодианских сепаратистів. Він віддав мисливця панторанцу, а сам в цей час зайнявся іншими справами.

У тому ж році, Джаба найняв мисливця за головами Кэда Бейна, щоб отримати інформацію про будівлі Сенату на Корусанте. Успішно виконавши завдання, Кед поговорив з Джабою і Радою хаттов і дізнався, що дядько Джаби Зіро Десилийк Тиуре має бути випущений з корусантской в'язниці, так як у нього були відомості про злочинні оборудки хаттов. Бейн успішно звільнив дядька Джаби і доставив того на Нал-Хатту. У зв'язку з тим, що Зіро не збирався розголошувати місце розташування хаттского голодневника, що містить в собі запису протизаконних дій Ради, Джаба найняв співачку і колишню подругу свого дядька Сай Снутлс, щоб видобути у того потрібну інформацію. Потім Джаба влаштував втечу Зіро, який зібрався відкрити їй місце розташування щоденника. Після прибуття пари на Тет, Сай зрадила і вбила Зіро, при цьому забравши з схованки хаттський голодневник, який, згодом, віддала своєму покровителю.

Джабба и Дарт Мол

Дарт Мол і Пре Візсла примушують Джабу до співпраці

У 20 ДБЯ, Джаба, разом зі своїм племінником Горгой Десилийком Ааррпой голограми були присутні під палаці Гардулли Старшого, де Дарт Мол, Саваж Опрес і Пре Візсла «Дозором смерті», набирали армію для захоплення Мандалора і вже встигли підкорити собі Чорне сонце і добровільно який посягнув їм на вірність Синдикат пайків, вимагали рада приєднатися до них, надавши всі ресурси в Просторі хаттів, в обмін на їх життя. У відповідь на це, Джаба нацькував на них чотирьох мисливців Латтс Раззі головами, які, однак, зазнали поразки. Дізнавшись від схопленого хатта Орубы місцезнаходження Джаби, Мовляв і Визсла прибутку на Татуїн в його палац, де насильно примусили стати членом «Колективу тіней» і надавати всіляку допомогу цього угруповання. На щастя для Джаби і Картелля хаттів, в тому ж році ця організації була розформована.

Погром серед підлеглих

Дворецький

501px-Jth tgsh

Джаба і Біб Фортуна

У Джаби було кілька підлеглих, і протягом довгого часу кожен допомагав йому управляти частиною його імперії. Найстарішим і кращим з них був дворецький Нарун Кутус, якого Джаба поважав, але не міг залишати його надовго, так як він багато знав про його дії. Таким чином, замість того, щоб залишити Наруна Кутуса, Джаба вбив його. Наруна Кутуса хотіли замінити двоє конкурентів— тви'лек Біб Фортуна і людина по імені Бидло Кверв. Джаба любив спостерігати за такими змаганнями і налаштовував цих двох близьких друзів один проти одного. Коли Джабі подарували домашнього улюбленця ранкора, Кверв був задоволений, що першим на банкет Джаби йде Фортуна. У 22 ДБЯ батько Джаби, Зорба, був поміщений у в'язницю за незаконне гірничу промисловість дорогоцінного каменю. Після спроби звільнити Зорбу, Джилиак взяв на себе управління кланом Десилийк, а Джабба став наступником. Джаба також регулярно наймав мисливців за головами, одним з його фаворитів був ганд Зукусс. Джаба наймав мисливця за головами для багатьох місій. Джаба в кінцевому рахунку запропонував, щоб Закусс об'єднався з перепрограммированным робочими Джаби протокольним дроидом 4-LOM. Джаба був задоволений роботою пари і часто наймав їх.

Подальші справи

Приблизно за п'ять років ДБЯ Джабба взяв свою баржу і відправився в штаб Гаара Саппуна, старого знайомого хатта. Джаба повідомив Гаару, що в його палаці була бомба, але коли галактична Імперія послала на розслідування Коша Карпа, бомби виявлено не було. Після цього обману Гаар намагався не раз вбити хатта.

Deal art2

Джабба Тиуре і Гаар Саппун ведуть "дружню бесіду"

Джабба завдав у відповідь удар отруйним тромонидом, який швидко вкусив Гаара. Погроза підірвати всіх бомбою переконала Гаара дати Джаббе все, щоб отримати протиотруту від укусу. Коли Гаару нагадали про бомбу, він попросив підірвати її.

Всі прийняло найгірший оборот, коли Джаба назвав Гаара справжнім ім'ям, Соно Бомоором. Короп, дізнавшись ім'я, зрозумів, що це Гаар убив його сім'ю, і тут же застрелив його. Короп зрозумів, що був фактично «бомбою», і грав за правилами Джаббы. Покинувши планету, Скуппа, капітан корабля Джаббы, визначив вантажне судно Нуффин, на якому знаходилося їхнє багатство. Джаба Хатт, Біб Фортуна, і два викуэя сіли на корабель, залишивши охоронців гаморреанцев, щоб охороняти Стар Джуел. Коли група зайшла на борт, вони були полонені принцесою Нэмпи. Немпі помістила охоронців і Біба в комору, в той час як Джаба і Скуппа змогли протистояти їй. Хатта в кінцевому рахунку також відправили в комору. Скуппа зрозумів, що він тепер відповідає за фінанси Джаби і погодився одружитися на Нэмпи, щоб зберегти своє життя. Але Нэмпи з'їла його першої шлюбної ночі. У жаху Скуппа зрозумів, що він став закускою Нэмпи. Коли Джабу послали в її палату, щоб хатт став основним блюдом, Джаба Хатт швидко зрозумів, що відбувається, і використав ситуацію в своїх інтересах.

Джаба заздалегідь встановив глибоко в черепі Скуппы бомбу з кислотою ксеноборик на випадок, якщо капітан зрадить його. Тепер Джаба Хатт дав Нэмпи шанс віддати його багатства, і тоді він не підірвав бомбу. На її відмову він не відповів і просто підірвав бомбу з кислотою. Охоронців і Біба невдовзі випустили. Жартівливо Джаба запропонував, щоб його дворецький тви'лек «носив взуття» з підірваних органів.

Джаба планував продати судно Нэмпи Кабрулу Нууму. Охоронців покійної принцеси Біб запропонував продати в рабство, але у Джаби був більш зловісний план. Він вирішив кинути їх у космічний простір, щоб «побачити, як вони луснуть». Спочатку, коли Джабба Хатт зустрівся з Нуумом, зустріч двох злочинців була дружньою. Все, однак, почало погіршуватися, коли Джабба запропонував Нууму вбити Ву Чакера, конкурента Нуума. Нуум послав Джабу в запасну кімнату, де син Нуума, Раск, уклав контракт з Джаббой на вбивство батька. Джаба був гордо зобов'язаний.

Коли Нуум задихнувся уві сні, Джабба став партнером Раска. Раск заперечував, і посадив Джабу у в'язницю. Перебуваючи у в'язниці, Джаба зустрів іншого члена сім'ї Нуума, Норбу, сестру Раска, яка бажала смерті брата. Джаба вирішив допомогти їй, і вони разом вбили Раска в його офісі. Потім хатт пішов геть.

Потім Норба прийшла в гості до хатту. Коли вона сказала, що хоче смерті Ву Чакера, Джаба засміявся инаклонился ближче, сказавши їй, щоб вона слухала. Коли вона нахилилася, щоб послухати, він потягнув її до себе в рот і з'їв. Потім він схопив ключі і зник. Потім Джаба вбив Чакера, але зрозумів, що повинен був зробити це в першу чергу.

Norba death

Джабба їсть Норбу Нуум.

Коли Джабба повернувся в свій палац, підступний дворецький, Біб Фортуна, зібрав шість незадоволених фаворитів Джаби (в тому числі Нивека), щоб вбити охоронців Джаби, після чого їм розповіли всі свої секрети.

795px-Jabba attack

Атака Фрекеров.

На жаль, незабаром після того, як вони почали діяти, охоронці Гру'розум і Мирамба випустили фрекеров, тим самим зіпсувавши план. Бобі і потенційним вбивцям вдалося усунути всіх фрекерів, за що хат був вдячний. Фортуна не міг змусити себе вбити Джабу після цього. Зрештою, Нівек та інші спільники загинули в боротьбі з фрекерами, але Біб не відправився в могилу.

Інтриги серед хаттів

HanSolo-AoD

Ган Соло наймається на роботу до Джаби

Незабаром на очі Джабі і його тітці Джилиаку попався талановитий контрабандист Хан Соло. Вражені роботою хлопчика, хати найняли Хана для того, щоб провезти контрабандою по всій галактиці заборонений наркотик. Хан швидко показав свій характер, і йому довірили жорсткіші і більш захоплюючі завдання, такі як пробіг до Кесселя.

Здібності Гана допомогли йому уникнути звірячого піратського нападу, коли він віз вино за завданням Джилиака і Джаби клану Бесадии. Арук Хатт, лідер клану Бесадии, і його нащадок, Дурга, порушили деякі вимоги. На Нал Хатта було скликано раду, щоб вивести вирок клану Бесадии. Джабба і Джилиак вирішили вбити Арука.

Хоча Арук був успішно убитий, імперці погрожували зруйнувати життя хаттам, коли мофф Сарн Шилд оголосив про кампанії проти Нал-Хатти і Нар-Шаддаа. Досвідчені сім'ї хаттов спробували підкупити Шилда, але коли зазнали невдачі, Джаба і Джилиак Хатти попросили Гана Соло зв'язатися з імперським адміралом, провідним напад, і знищити його. Соло успішно викупив імперський план битви. Як копії хатти найняли флот Дреа Рентала, щоб захистити Нал-Хатта. За допомогою Дреа Рентала і імперських планів битви вдалося здобути перемогу над імперією, і вона залишила хаттов в спокої. Це було незадовго до того, як син Арука, Дурга, здогадався про причетність Джилиака до смерті свого батька й кинув виклик. У поєдинку Дурга вбив Джилиака. Беручи до уваги те, що більшість істот відчувало б горе чи гнів, Джаба бачив можливість просунутися. Джаба затвердив себе як лідера клану Десілійк.

Борг Соло і смерть

Хану Соло, побачивши імперського флагмана довелося викинути за борт вантаж спайса, який він віз для Джаби. Джаба після цього вимагав з нього відшкодування і відправив за Ханом родіанского найманця Гридо. Соло вбив найманця і потім зустрів Джабу у свого корабля. Хан сказав, що виплатить борг з додатковими 15% через деякий час. Джабба погодився, і Соло полетів на "Соколі".

768px-Jabbathehutt94

Хан запевняє Джаббу, що виплатить борг

Джаба так і не дочекався Хана і відправив найманців по всій галактиці, щоб знайти його. У Хмарному місті з-за зради Лендо Калрисіана Ган з друзями потрапив у руку Дарта Вейдера і був заморожений в карбону. Вейдер віддав замороженого Гана Соло Бобі Фетту в якості подяки за допомогу. Фетт відвіз Гана Соло до Джаби на Татуїн.

Jabba Katarn DF

Джаба збирається згодувати Катарна келл-дракону

Після битви при Явіні пішов слух, що Джаба став головною фігурою злочинного світу, яка фінансувала імперський Проект «Темний солдатів» та надавала для потреб Імперії суду контрабандистів. Його головорізи полювали на найманця Кайла Катарна, з тих пір як генерал Ром Мок призначив нагороду за його голову. Катарн зумів успішно закінчити місію на Нар-Шаддаа, перемігши всіх шибеників, які полювали на нього. Однак під час спроби відлетіти з місяця яхта Джаби «-05-0210Зоряна перлина» захопила «-05-0211Старезну ворону», судно Катарна. Катарн і його напарниця Джен Орс опинилися в полоні на яхті, і Джаба за голосвязи постав перед Катарном, якого задумав згодувати келл-дракону. Однак Катарн зумів голими руками вбити келл-дракона, пробитися по коридорах корабля до камери Джен Орс, і вони удвох змогли відлетіти з яхти на своєму судні. Ця невдача, проте, не була головною турботою для злочинного лідера.

Смерть

«Під час нашої наступної зустрічі він був вже куди більш великою постаттю — у всіх сенсах. І до того ж він встиг мене зненавидіти».
Хан Соло (джерело)

Джаба, звісно, зрадів такому «подарунку». Але друзі Соло не сиділи, склавши руки і рушили його рятувати. Під Палац Джаббы прийшли C-3PO і R2-D2 і передали послання від Люка, який запропонував їх обох натомість Соло (насправді це був таємний план). Джаба від пропозиції відмовився, але дроїдів забрав. Після цього до Джаби прийшла Лея, замаскована під мисливця за головами Боушха і привела «полоненого» Чубакку, якого Джаба кинув у камеру. Лея залишилася в Палаці і вночі звільнила Соло. Але тут пролунав сміх Джаби і розкрилася фіранка, за якою знаходився хат з підлеглими. Джаба кинув Хана в камеру, де перебував Чубакка, який розповів йому план. Лею Джаба облизав своїм язиком, його підлеглі розділи її, одягли костюм минулої рабині хата Ули, яку він згодував ранкору і прикували ланцюгами до трону Джаби.

На світанку до Палацу прибув Люк Скайвокер,
Загруженное (3)

Лея душить Джаббу Хатта

останній раз пропонує хату відпустити Соло, але той тільки розсміявся. Скайвокер з допомогою Сили вихопив у охоронця бластер, щоб убити Джабу, але той встиг натиснути кнопку, що відкриває люк і Скайвокер падає в лігво ранкора. Йому вдається вбити чудовисько, обрушивши на його голову гострі ворота. Розлючений Джаба засудив Люка, Хана і Чубакку до съедению монстром Сарлакком, мешкає в Ямі Каркуна. Прибувши до місця призначення, Джабба наказує кинути в пащу сарлакка Люка Скайвокера, але знаходиться на даху баржі Джаби R2-D2 кинув тому його меч, і Люк скинув охоронців в пащу Сарлакка. Щоб убити його, прилетів Боба Фетт, але Хан випадково зруйнував його реактивний ранець, і Фетті впав прямо в пащу чудовиська. Тим часом, Лея вирубала електрика на баржі, обхопила шию хатта ланцюгом і почала його душити. Через кілька секунд вона задушила Джабу, з допомогою R2-D2 позбулася ланцюга і вибігла надвір. Люк і Лея знищили баржу, після чого з Лендо, Ханом, Чуї і дроїдами покинули Татуїн. Так закінчилася злочинна імперія великого гангстера галактики Джаби Десіліджика Тіуре.

Особистість і риси характеру

Джаба був величезним, товстим, примхливим і розпещеним хаттом.

175px-Jabba tat

Татуювання Джаби

Він завжди прагнув влади і не зупинявся ні перед чим. Наприклад, він розчавив новонародженого сина тітки Джиліака, який був перешкодою на його шляху до влади. У нього була коувакіанська мавпа-ящер Салациус Крамб, яка дратувала у палаці хатта буквально всіх.

У Джаби був один торгівець зброєю Ефант Мон. Джаба був найзнаменитішим кримінальним лордом і вміло керував своєю імперією і кланом Десілійк. Крім того він входив до ради Найдавніших хаттських кланів разом із Ароком, Горгой Десилийком Ааррпо, Марло і Орубой. У Джабби на правій руці був символ клану Десілійк. Він любив тримати при собі танцівниць і карав підлеглих за найменшу провину.

Виноски

Крімінальна імперія Джаби Десійліджіка Тіуре
Голова імперії:
Джаба Десійліджік Тіуре
Заступник:
Біб Фортуна
Група Макса Ребо:
Макс Ребо · Сі Снутлс · Друпі МакКул · Рапотваналантоні Тівтотолон · Лін Мі · Ґріата Джендованіан · Рістал Сент · Ак-рев · Умпес-стей · Додо Бодонавідо · Дж'юз'гнк Кчхллбркскстк Ет'нрмдндлкмтбркс
Інші музики та танцівниці:
Йарна д'ал' Ґарґан · Берквуайн Д'ен · Ула · Джес · Діва Шаліква
Охорона:
Доалін · Найзус Бек · Ортаґ · Тейм Дрен-герен · Барада · Бубоікулар · Кісаба · Фозек · Пегеті Рук · Нісед · Невідомий чоловік без сорочки · Невідомий віквай на скіфі · Невідомий чоловік у червоних штанях · Невідомий пілот-найманець · Брок Стершер · Ласе · Роґуа · Джобнук · Саґ · Ґене Ґліморт · Візем · Велкен Тезері · Ведеїн ·
Контрабандисти:
Ган Соло · Чубака · Йотс Орен
Мисливці за головами:
Боба Фет · Віґріев · Грідо · Дж'Квайл
редагувати шаблон
Зоряні Війни лого Зорянi Вiйни Вiкi має колекцію зображень, пов'язані з Джабой Десійліджіком Тіуре.