Фэндом

Зоряні Війни

Дарт Сіон

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться

Дарт Сіон — вигаданий персонаж із Зоряних воєн, Темний Лорд Ситхів у періоді близько 3960 ДБЯ. Один з головних антагоністів Star Wars: Knights of the Old Republic II — The Sith Lords.

Історія

Найбільшою особливістю Сіона був його зовнішній вигляд— тіло покалічене незліченними ранами і травмами, які для звичайної людини означали би смерть. Живим його тримає темна сторона Сили, яка дозволяє Сіону змусити своє тіло продовжувати функціонувати. Цей фактор надає йому стійкість до будь-якої шкоди, а також підвищує міцність тіла.

Що стосується його меча, він не набагато відрізняється від інших, однак меч має покриття зі сапфірового скла, що послаблює його пошкодження, наповнюючи власника темною енергію Сили та покращує навички ближнього бою.

Сіон був одним з ситхів у Академії Коррібана. Після смерті Малака, він пішов до Академії Трайуса на Малакор V, де став учнем Дарт Треї. Там йому вдалося здобути велику силу і вміння черпати її з власного болю та ненависті, зробивши себе майже безсмертним. Командував групою вбивць, які мали знищити Орден джедаїв.

Дізнавшись, що Дарт Трея планує захопити владу, Сіон разом з Дартом Ніхілусом вигнали її з Тріумвірату. Зробивши це, він продовжував свою боротьбу проти джедаїв, поки, нарешті, не напав на слід одного з останніх — Вигнанця. Сіон пішов за ним на захопленому військовому фрегаті Республіки, «Передвіснику», але Вигнанець і її супутники зуміли піти.

Друге зіткнення між Сіоном і Вигнанцем відбулось в Академії на Коррібані. Вигнанцю довелось відступити. Нарешті, на Малакор V, Сіон і Вигнанець почали бій, де Вигнанцю вдалось переконати його в дурості подальшого існування, яким є просто страждання.

Includes CC-BY-SA content from Wikimedia's Дарт Сіон article (authors)

Випадкова вікі