FANDOM

Premium-Eras-canon
«Дарт Плеґас був Темним лордом сітів настільки могутнім і мудрим, що міг використовувати Силу, щоб впливати на мідіхлоріани, щоб створювати життя. У нього було таке знання темної сторони, що він міг навіть оберігати від смерті тих, про кого він дбав.»
— Шив Палпатін (джерело)

Дарт ПлеґасТемний лорд сітів чоловічої статі, вчитель Дарта Сідіуса. Він придбав значні знання в області маніпулювання мідіхлоріанами, але в кінцевому підсумку його зрадив і вбив власний учень згідно Правила двох. Пізніше Сідіус розповів історію про падіння свого майстра, щоб заманити Енакіна Скайвокера на темний бік.

Біографія

«На жаль, він навчив свого учня усьому, що він знав. Тоді учень вбив його у сні. Кумедно. Він міг рятувати від смерті інших, а себе не зумів.»
— Шив Палпатін до Енакіна Скайвокера (джерело)
Sidious hologram

Дарт Сідіус, учень Плеґаса та його вбивця

Дарт Плеґас, Темний лорд сітів чоловічої статі, який у певний момент свого життя вибрав Шива Палпатіна, людину з Набу в якості свого учня. Як майстер і учень, Плеґас і Палпатін, котрий взяв взяв сітське прізвисько Дарт Сідіус, працювали разом, намагаючись відкрити таємниці безсмертя і втілити у життя свій довготривалий плану з витіснення Галактичної Республіки новою Імперією сітів.

За словами Сідіуса, його вчитель експериментував з мідіхлоріанами і домігся фантастичного прогресу, навчившись створювати життя і оберігати від смерті тих, хто був особливо дорогий сіту. За це відкриття Плеґаса стали називати "Мудрим". Сам лорд сітів, однак, вважав, що Сила може «завдати йому удару у відповідь» за отриману могутність. Зрештою Плеґас став настільки сильний, що став боятися лише одного — втратити свою владу. Але побоюванням сіта, на жаль, судилося збутися. Сідіус врешті-решт дізнався від учителя все, що йому було потрібно для захоплення влади в галактиці. Крім того, він отримав власного учня — сина Матері Нічних сестер Талзін, Дарта Мола, молодого датомирського забрака, якого Сідіус викрав у Талзін, коли той був лише дитиною. Оскільки Правило двох передбачало, що одночасно могло існували лише двоє сітів, майстер і учень, один з них повинен був померти. Тепер, коли він не мав наміру в подальшому використанні Плеґаса в якості вчителя, Сідіус позбувся його, вбивши уві сні[1].

Спадок

Barrs files

Феррен Барр дізнався про Плеґаса і вніс його файл до списку між Тиранусом і Бінксом

Після смерті Плеґаса Сідіус не тільки статус майстра, а й став господарем 11-4D, протокольного дроїда-помічника сітського лорда, який служив померлому до кінця. Пізніше, взявши Дарта Вейдера в якості свого учня, він перетворив Республіку в Галактичну Імперію і оголосив себе Імператором. У той же час Сідіус знищив Орден джедаїв, завершивши план сітів, який тривав більше тисячоліття[1]. Одним з небагатьох джедаїв, який вижив, був падаван на ім'я Феррен Барр. Барр почав розслідування щодо того, чому джедаї так швидко пали і дізнався про існування Плеґаса, отримавши його досьє серед списку осіб, які брали участь у кризі[2]. У роки, що слідували після його підйому як Імператора, Сідіус щиро дійшов, хоча і посмертно, до оцінки постаті Плеґаса як планувальника та пророка, якими той був. Іноді він міркував про те, яка була б реакція його майстра, коли б той стикнувся з тривіальними, повсякденними справами імперської політики.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  2. Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів