FANDOM

Дарт Ніхілус — вигаданий персонаж з всесвіту Зоряних воєн. Один з головних антигероїв гри Star Wars: Knights of the Old Republic II — The Sith Lords.

Історія

Темний Лорд ситхів, очолював їх в період після Громадянської війни джедаїв. Учень Дарта Трея, він — один з небагатьох уцілілих в Битві за Maлакор V, і один з трьох членів Тріумвірату ситхів. Дарт Ніхілус разом з Дартом Сіоном вигнали Tрею з Тріумвірату. Після цього Ніхілус очолив чистку, направлену проти лицарів-джедаїв, тим самим знищивши майже весь їх Орден. Знайшовши на спустошеній ним планеті Катарр Візас Марр, Дарт Ніхілус взяв її в учениці. 3,951 ДБЯ темний владика був убитий джедаєм-вигнанцем під час битви за Телос IV.

Дарт Ніхілус був наймогутнішим адептом сили за всю історію і майстром однієї з секретних технік темної сторони Сили. Вона дозволяла йому висмоктувати життєву силу з живих істот. Однак платою за подібну міць став голод, який ставав сильнішим з кожним поглиненим їм життям. Дарт Ніхілус був змушений мандрувати від планети до планети, спустошуючи їх. Найбільшу цінність для нього представляли істоти, чутливі до Сили. Ймовірно, постійний голод повільно зводив його з розуму і вселяв йому почуття власної непереможності і безсмертя.

Includes CC-BY-SA content from Wikimedia's Дарт Ніхілус article (authors)

Випадкова вікі