Фэндом

Зоряні Війни

Дарт Мол

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Darth Maul profile.png
Дарт Мол
Рідний світ

Датомир

Місце народження

Датомир

Дата смерті

2 ДБЯ

Місце смерті

Татуїн

Фізичні дані
Раса

Забрак

Стать

Чоловік

Зріст

175

Колір очей

Жовтий та червоний

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
Відомі вчителі
Відомі учні
«Я був колись учнем найпотужнішої істоти в галактиці. Мені судилося досягти... набагато більшого.»
— Дарт Мол (джерело)

Дарт Мол — чоловік, забрак з Датомира і темний владика ситів, який жив в останні роки Галактичної Республіки. Він народився на Датомирі, де і був відданий Дарту Сідіусу в якості учня. Сідіус відправив юного забрака в навчальний центр на Мустафар, де почав тренувати його.

YoungDarthMaulSidious.png

Молодий Мол зустрічає Дарта Сідіуса.

Його навчання шляху сита порушувало Правило двох, бо його власний майстер був у той час учнем іншого лорда ситів, Дарта Плегаса.

Darthmaul detail c.png

Дарт Мол під час Війн клонів

У 32 ДБЯ він був призначений головнокомандуючим Торгової Федерації на блокованій планеті Набу. Під час битви, що відбувалася між гунганами і бойовими дроїдами неймодіанців, Мол, перебував у місті Тиді, вступивши у сутичку з джедаєм Квай-Ґоном Джином і його падаваном Обі-Ваном Кенобі. У ході досить затяжного бою сіт пронизав своїм мечем Джина, а незабаром позбавив зброї його учня. Але Мол недооцінив якості молодого Обі-Вана: схопивши світловий меч вчителя, Кенобі розрубав супротивника навпіл, і тіло сіта впало в шахту.

Але навіть у розрубаних стані Дарт Мол вижив, завдяки своїй ненависті до Обі-Вана. Він впав у воду на дні шахти і був доставлений в сміттєвому контейнері на планету-звалище Лото-Мінор. Там він зробив собі кібернетичні ноги, що нагадували павука. Живучи в печері і харчуючись випадково підвернувшимися подорожніми, Мол повільно божеволів. У 20 ДБЯ брат Мола, Саваж Опрес, знайшов занепалого сіта. Отримавши від матері Талзін на Датомирі нові, більш потужні механічні ноги і вилікувавши розум, Мол оголосив полювання на Кенобі

Незабаром він разом з братом знищив все село мирних жителів на Райдоніі, щоб привернути увагу Обі-Вана. Кенобі прибув на планету і потрапив у полон до забраків. Брати хотіли вбити джедая повільно і болісно, ​​але Кенобі вдалося втекти завдяки своєму колишньому ворогові Асаж Вентрес.

Через кілька місяців Мол знову зустрівся з Кенобі на Флоррумі. Сіт переконав піратів приєднатися до його нової кримінальної імперії. Коли на Флоррум прибули джедаї Обі-Ван Кенобі і Аді Галлія, брати вступили з ними в бій. Саваж Опресс вбив Аді Галію, а Обі-Ван відрубав руку нічному братові. Ситам довелося поспішно бігти з планети від колишніх союзників-піратів, яких Хондо Онака переконав повернутися до нього.

На дрейфуючий корабель братів наткнувся Пре Віцла, лідер Варти Смерті. Він відновив братів і уклав з ними угоду - Сіти допомагають Варті захопити Мандалор, а Віцла за допомогою герцогині Сатін Крайз заманює Обі-Вана Кенобі до Дарта Мола. До Колективу тіней також приєднався Синдикат пайків, Чорне Сонце і Картель хаттів. Мандалор був захоплений, а Мол вбив Віцлу і став лідером Варти Смерті. Обі-Ван потрапив у пастку сита, помста Мола відбулася - він стратив Сатін на очах джедая. Однак Обі-Вану вдалося втекти, а на Мандалор прибув Дарт Сідіус, який вважає Мола суперником. Зав'язався бій, в якому Сідіус вбив Саважа і переміг Мола.

Появи

Випадкова вікі