FANDOM

Premium-Eras-canon
Darth Bane
Дарт Бейн
Дата народження

До 1032 ДБЯ

Дата смерті

Приблизно за одне тисячоліття до Війн клонів

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловіча

Хронологічна та політична інформація
Приналежність

Сіти[1]

Учні

Учень Дарта Бейна[1]

«Сіти вбили один одного, жертви власної жадібності. Але посеред попелу руїн я був останнім, хто залишився в живих.»
— Примара Дарта Бейна (джерело)

Дарт Бейнлюдина чоловічої статі, Темний лорд сітів, єдиний, хто залишився в живих після знищення сітів Орденом джедаїв під час Джедайсько–сітської війни, за тисячу років до Війн клонів. Бейн зрозумів, що причиною поразки темних повелителів стала внутрішня боротьба за владу. Щоб уникнути повторення цих помилок, він створив Правило двох, з якого випливає, що відтепер сітів буде двоє — вчитель та учень. Після смерті Бейна, джедаї вирішили, що їх стародавні противники згинули разом з ним. Однак ті зачаїлися, продовжуючи плести змову проти прихильників світла.

Помста Бейна відбулася під час Війн клонів, коли Шив Палпатін, лорд сітів і прихильник Правила двох, що ховався під личиною Верховного Канцлера Шива Палпатіна, реорганізував Галактичну Республіку в Галактичну Імперію і знищив Орден джедаїв. Однак перемога була короткочасною. Через два десятиліття спокутаний лицар-джедай Енакін Скайвокер поклав кінець сітам і приніс рівновагу в Силу.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 Зоряні війни: Війни клонів