FANDOM

Darth Bane.png
Дарт Бейн
Дата народження

Перед 1032 ДБЯ

Дата смерті

~1000 ДБЯ

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловік

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
Відомі учні
«Сіти вбили один одного, жертви власної жадібності. Але посеред попелу руїн я був останнім, хто залишився в живих.»
— Примара Дарта Бейна (джерело)

Дарт Бейнлюдина чоловічої статі, Темний лорд сітів, єдиний, хто залишився в живих після знищення сітів Орденом джедаїв під час джедайсько-сітської війни, за тисячу років до Війн клонів. Бейн зрозумів, що причиною поразки темних повелителів стала внутрішня боротьба за владу. Щоб уникнути повторення цих помилок, він створив Правило двох, з якого випливає, що відтепер сітів буде двоє — вчитель та учень. Після смерті Бейна, джедаї вирішили, що їх стародавні противники згинули разом з ним. Однак ті зачаїлися, продовжуючи плести змову проти прихильників світла.

Помста Бейна відбулася під час Воєн клонів, коли Дарт Сідіус, лорд сітхів і прихильник Правила двох, що ховався під личиною Верховного Канцлера Палпатіна, реорганізував Галактичну Республіку в Галактичну Імперію і знищив Орден джедаїв. Однак перемога була короткочасною. Через два десятиліття спокутаний лицар-джедай Енакін Скайвокер поклав кінець сітам і приніс рівновагу в Силу.

Появи

Випадкова вікі