FANDOM

Grievoushead
Ґрівус
Рідний світ

Калі

Дата смерті

19 ДБЯ

Місце смерті

Утапау

Фізичні дані
Раса

Калішець

Стать

Чоловік

Зріст

2,16 м

Вага

159 кг

Колір очей

Золотий

Колір шкіри

Червоний

Хронологічна та політична інформація
Приналежність
Вчителі

Дуку

«Я чую багато розмов, генерал, але в остаточному розрахунку, що всі розмови дають вам? Марне прагнення до влади? Понівечене тіло? І ваше місце, як хлопчика на побігеньках Дуку!"
"Я не хлопчик на побігеньках, і я в цій війні не для політики Дуку. Я лідер найпотужнішої армії дроїдів галактики, яку коли-небудь бачили!»
— Ґрівус до Обі-Вана Кенобі (джерело)

Генерал Ґрівус — кіборг-калішець, верхновний головнокомандувач армії дроїдів Конфедерації незалежних систем за часів більшості Війн клонів. Спочатку, калійскій воїн з планети Калі, він встановив собі кібернетичні імплантанти, щоб збільшити свою бойову міць. Він був найнятий графом Дуку для того, щоб очолити Сепаратистську армію дроїдів, і був навчений майстерності бою на світлових мечах.

Протягом війн клонів, Ґрівус наводив страх на всю Галактичну Республіку своєю жорстокістю і розважливим плануванням бойових дій. Калійскій кіборг успішно вразив багатьох республіканських джедаїв-генералів, зібравши собі колекцію трофеїв — світлових мечів вбитих ним джедаїв. Також, він не один раз стикався з падаваном Асокою Тано і майстром-джедаєм Обі-Ваном Кенобі. Під його командуванням армія дроїдів сіяла спустошення по всій галактиці: здійснювала напади на Каміно, де створювалася Велика армія клонів; знищила клан Сестер ночі з Датомиру, і навіть влаштовувала бомбардування стратегічно важливого генератора енергії в столиці Республіки — Корусанті, щоб продовжувати війну під час мирних переговорів. Після відродження полеглого лорда сітів, Дарта Мола, колишнього учня Дарта Сідіуса, Ґрівус спровокував його відступ і вбив Матір Талзін, колишнього лідера Сестер ночі.

Ближче до кінця війни, Ґрівус очолив атаку на Корусан на борту свого флагмана «Невидима рука», і успішно захопив Верховного Канцлера Шива Палпатіна, який насправді був Дартом Сідіусом. Однак, йому довелося відступити через смерть графа Дуку від рук Енакіна Скайвокера, а також серйозних пошкоджень корабля, тому, він був змушений вирушити на далеку планету Утапау. Канцлер Палпатін зміг передати свої координати Вищій Раді джедаїв, які відправили майстра Кенобі, щоб вбити Ґрівуса. Обі-Ван прибув в Пау-Сіті, невелике шахтарське поселення, і зійшовся в двобої з жахливим кіборгом, поки батальйон клонів зайнявся армією дроїдів. Незважаючи на це, Ґрівус спробував втекти в його особистому зоряному винищувачі — «Бездушному», але Обі-Ван зміг зупинити його, давши йому ще один бій. Майстер Кенобі був майже переможений, але в останній момент встиг вистрілити в живі органи Ґрівуса з бластера самого Ґрівуса, що призвело до миттєвої кончини жахливого кіборга.

Появи