FANDOM

«Навіщо ти прийшов до моєї гробниці, джедай?»
— Привид Дарта Бейна до Йоди (джерело)

Гробниця Дарта Бейна — місце поховання Дарта Бейна, древнього Темного лорда сітів, єдиного, хто залишився в живих після знищення сітів Орденом джедаїв за тисячу років до Війн клонів, творця Правила двох і останнього лорда сітів, похованого в Долині Темних лордів до залишення Морабанду.

Історія

Смерть Бейна

Після закінчення Джедайсько–сітської війни, у 1032 ДБЯ, Дарт Бейн був єдиним лордом сітів, що вижив. Він створив нову філософію сітів, Правило двох, що передбачало, що одночасно можуть існувати лише два сіта — майстер та учень. Бейн взяв собі учня і почав передавати свої знання. Після смерті Бейна, його залишки були поміщені до саркофагу. Бейн був останнім сітським лордом, який був похований у Долині Темних лордів на Морабанді до його залишення.

Місія Йоди на Морабанд

EpGuide613

Дух Дарта Бейна вмовляє Йоду перейти на темний бік

Під час Війн клонів, у 19 ДБЯ, Долину відвідав гранд-майстер Ордена джедаїв Йода, що проходив випробування Жриців Сили. На Морабанді майстру довелося зустрітися з повсталим зі своєї гробниці духом Дарта Бейна, який, видаючи себе за живого сіта, запропонував Йоді стати його учнем. Отримавши відмову, дух Бейна повернувся до свого саркофагу, а Йода продовжив проходити випробування Жриців Сили.

Опис і планування

Statue of Darth Bane

Статуя Дарта Бейна над його саркофагом

Гробниця Дарта Бейна була побудована в Долині Темних лордів на планеті Морабанд і була частиною найбільшої там будови. Це булу довга зала статуй, в кінці якої була зведена гігантська статуя Бейна і його кам'яний сітський саркофаг під нею, який можна було відсунути, щоб увійти в секретну камеру страти, де панувала абсолютна темрява. Саме в цій камері древні сіти приносили в жертву полонених джедаїв.

За лаштунками

Гробниця Дарта Бейна була створена для «Жертви» — останнього епізоду шостого сезону мультсеріалу «Зоряні війни: Війни клонів». Вона отримала канонічну назву в довіднику по епізодам серіалу.

Появи

Іншими мовами

Випадкова вікі