FANDOM

«Навіщо ти прийшов до моєї гробниці, джедай?»
— Привид Дарта Бейна до Йоди (джерело)

Гробниця Дарта Бейна — місце поховання Дарта Бейна, древнього Темного лорда сітів, єдиного, хто залишився в живих після знищення сітів Орденом джедаїв за тисячу років до Війн клонів, творця Правила двох і останнього лорда сітів, похованого в Долині Темних лордів до залишення Морабанду.

Опис і планування

Entrance to the tomb of Darth Bane.png

Вхід до гробниці Дарта Бейна

Гробниця Дарта Бейна була побудована в Долині Темних лордів на планеті Морабанд і була частиною найбільшої там будови. Це була довга зала статуй, в кінці якої була зведена гігантська статуя Бейна і його кам'яний сітський саркофаг під нею, який можна було відсунути, щоб увійти в секретну камеру страти, де панувала абсолютна темрява. Саме в цій камері древні сіти приносили в жертву полонених джедаїв.

Statue of Darth Bane.png

Статуя Дарта Бейна над його саркофагом

Під час Воєн клонів Долину відвідав гранд-майстер Ордена джедаїв Йода, що проходив випробування Жриців Сили. На Морабанді майстру довелося зустрітися з повсталим зі своєї гробниці духом Дарта Бейна, який, видаючи себе за живого сіта, запропонував Йоді стати його учнем. Отримавши відмову, дух Бейна повернувся до свого саркофагу, а Йода продовжив проходити випробування Жриців Сили.

За лаштунками

Гробниця Дарта Бейна була створена для «Жертви» — останнього епізоду шостого сезону мультсеріалу «Зоряні війни: Війни клонів». Вона отримала канонічну назву в довіднику по епізодам серіалу.

Появи

Іншими мовами

Випадкова вікі