FANDOM

Premium-Eras-canon
«Є речі набагато страшніші, ніж смерть.»
— Останні слова Гранд-інквізитора (джерело)

Гранд-інквізиторпау'ан чоловічої статі, який мав звання Великого Інквізитора в Інквізиторії Галактичної Імперії. Раніше був членом Ордену джедаїв, перебуваючи у варті Храму джедаїв в останні роки Галактичної Республіки. Він був присутній на оголошенні вироку Барріс Оффі, після чого його віра в Орден джедаїв похитнулася і врешті-решт він запропонував Дарту Сідіусу свої послуги, за що отримав звання Великого Інквізитора. У 4 ДБЯ він отримав Дарт Вейдер сповістив інквізитора про те, що Імператор Палпатін відчув небезпеку своїй владі у дітях Сили і що вони не повинні стати джедаями. Гранд-інквізитор полював на джедаїв, які пережили знищення Ордену джедаїв. Він отримав наказ від Дарта Вейдера, який доручив йому переманити або знищити чутливих до Сили дітей, перш ніж вони стануть загрозою для Імперії, а також ліквідувати джедаїв, які могли навчити їх. Гранд-інквізитор вистежував Кенана Джарруса і його учня Езру Бріджера, коли дізнався про повстанську діяльність екіпажу корабля «Привид». Пау'ан не раз бився з учителем і учнем, але всякий раз джедаям вдавалося вислизнути. Гранд-інквізитор загинув в останній дуелі проти Кенана Джарруса на борту зоряного руйнівника «Суверенний».

Біографія

Раннє життя

Цей чутливий до Сили пау'ан народився у 47 ДБЯ на планеті Утапау. У якийсь момент його забрали до Храму джедаїв, де він отримав звання лицаря-джедая і став одним із Вартових Храму джедаїв.

BarrissInCourt-TWJ

Майбутній Гранд-інквізитор був одним з вартових Храму джедаїв, який привів Баррісс Оффі до Верховного Канцлера Шива Палпатіна

У 19 ДБЯ він був свідком битви Енакіна Скайвокера зі падаваном-зрадницею Баррісс Оффі, а згодом був присутній на суді над нею. Промова, сказана Баррісс про те, що Орден джедаїв уже не той, що раніше, глибоко зачепили пау'ана. Як наслідок, його віра в Орден серйозно похитнулася. У результаті, після реорганізації Шивом Палпатіном Галактичної Республіки в Галактичну Імперію, пау'ан потрапив на службу лордам сітів, отримавши титул Гранд-інквізитора.

У якийсь момент після цього Гранд-інквізитор вивчав архіви Храму джедаїв, коли натрапив на лорда сітів Дарта Вейдера. Вони зійшлися у поєдинку, який закінчився тим, що лорд сітів пошкодив світловий меч пау'ана. В цей момент з'явився сам Імператор Палпатін, який пояснив Вейдеру, хто такий Гранд-інквізитор і що таке Інквізиторій. Після цього всі троє відправились у тренувальний центр Інквізиторію, щоб зустрітися з іншими інквізиторами.

Згодом Вейдер наказав Гранд-інквізиторові полювати і усувати кожного джедая, який пережив Наказ 66. Щоб виконати це завдання, Інквізитор був навчений шляхам Темного боку Сили, а також вивчав записи з архівів Храму джедаїв, щоб краще знати своїх ворогів.

Luminara Unduli hologram in the Spire

Голограма Лумінари Ундулі, взята, коли вона подивилася на Інквізитора за мить до її смерті

Одним таким джедаєм, якого стратив Гранд-інквізитор, була майстер-джедай Лумінара Ундулі. Після виконання Наказу 66 Ундулі була схоплена і поміщена до Шпилю, колишньої сепаратистської, а тепер імперської в'язниці. Перед її смертю вона дивилася на Гранд-інквізитора, що стояв у проході дверей її камери, після чого вона увійшла до камери страти, де й померла. Інквізитор залишив її останки у Шпилі, які заманювали у пастку останніх джедаїв. Голографічний запис її погляду був частиною іллюзії.

Через рік після сформування Галактичної імперії Гранд-інквізитора повідомили про те, що на фермерському місяці Раада була виявлена чутлива до Сили істота з навичками джедая. Хоча він хотів вистежити джедая сам, його здібності, схоже, були потрібні в іншому місці, і завдання отримав Шостий Брат, який вирушив на Рааду, щоб влаштувати пастку на джедая. Однак, він був убитий у битві й джедай, разом із фермерами, що влаштували повстання, втекли. Як тільки Гранд-інквізитор був проінформований про це, він одразу вирушив на допомогу з цілим флотом зоряних руйнівників, але повстанці вже встигли покинути систему. Гранд-інквізитор особисто оцінив збитки від битви і знайшов обгорілий шолом Шостого Брата. Роздратований некомпетентністю своїх підопічних, пау'ан був вражений тим, що накоїв джедай. Потім він повернувся на свій корабель і наказав своїм агентам проінформувати лорда Вейдера про те, що вони знайшли ще одного уцілілого, ким насправді була Асока Тано, колишній падаван Енакіна Скайвокера.

Діти Сили

«Імператор передбачив нову загрозу для себе: діти Сили. Вони не повинні стати джедаями."
"Так, лорде Вейдере."
"Вистежи цього нового ворога, і якщо вони не служитимуть Імперії, усунь їх, разом із джедаями, які могли б тренувати їх. Це веління мого майстра.»
— Дарт Вейдер і Гранд-інквізитор (джерело)

Гранд-інквізитор розмовляє з Дартом Вейдером У 4 ДБЯ Дарт Вейдер повідомив Гранд-інквізитора про те, що Імператор Палпатін передбачив нову загрозу своїй владі у дітях, чутливих до Сили, і що вони не повинні стати джедаями. Гранд-інквізитор запевнив лорда сітів, що воля Імператора буде виконана.

Незабаром після цього з інквізитором зв'язався агент Імперського бюро безпеки Александр Каллус і повідомив, що він стикнувся з групою повстанців на Кесселі й один з них — джедай. Пау'ан відповів, що дуже задоволений цією новиною.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 Зоряні війни: Повстанці
  2. 2,0 2,1 Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів