Фэндом

Зоряні Війни

Галактичний Сенат

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
«Немає ніякої люб'язності, тільки політика.»
- Палпатін
L1RxF5Hu3-w.jpg

Галактичний Сенат, також Республіканський Сенат, Галактичний конгрес, Республіканський конгрес або Старий сенат (за часів Нової Республіки) - найвищий законодавчий і виконавчий орган республіканського управління. Розташовувався на Корусанті.

Історія

«Республіка вже не та, якою колись була. Сенат сповнений скупих, сварливих делегатів. До користі суспільству їм немає ніякого діла.»
- Сенатор Палпатін королеві Амідалі
RepublicFinancialReformBill-POP.png

Галактичний Сенат був місцем, де вся Галактична Республіка вибирала і призначала сенаторів, і представники від найвіддаленіших рубежів галактики вели дискусії про головні проблеми Галактики і приймали важливі державні рішення. Галактична Конституція наділяла Сенат владою регулювати торгівлю, підтримувати карти гіперпросторових маршрутів галактики в актуальному стані, й утримувати збройні сили Республіки. Після Руусанської реформації Верховний Канцлер був позбавлений багатьох своїх повноважень, а можливості Сенату були, навпаки, розширені, що призвело до посилення бюрократії та корупції, а також до того, що Сенат перестав справлятися зі своїми обов'язками, і збільшився час прийняття рішень. Одна з тих привілеїв, якими Верховний Канцлер все ще володів, це право на скликання Спеціальної сесії.

Senatebldg.JPG

Будівля Сенату

Пік розкладання Сенату припав на Війни клонів. Багато сенаторів Республіки були звинувачені в корупції і невиконанні своїх обов'язків. Продажні партії і сенатори сильно послабили Республіку зсередини. Криза на Набу остаточно підірвала авторитет Сенату і конкретно канцлера Валорума, який незабаром був зміщений. Новим Канцлером став сенатор від Набу - Палпатін.

Senate buildings.png

У кінцевому рахунку, через ряд різних організаційних реформ у відповідь на сепаратистську загрозу, Палпатін взяв під свій контроль весь Сенат. Майже всі сенатори підтримали Палпатіна у створенні Імперії. Але багато хто розумів що це загибель демократії. Але ніякі доводи вже не могли перешкодити Імператору який нібито врятував Сенат від «підступів» джедаїв. Створення Імперії було проголошено на Спеціальній сесії конгресу. Звичайно варто було подумати що Палпатін спробує позбавиться від Сенату як від останнього відгомону демократії, але навіть самий великий Імператор не зміг би утримати владу над тисячами світів без їх представників тобто сенаторів.

Іншими мовами

Випадкова вікі