FANDOM

«Я чув, є новий учень у вас, Імператор. Або називати вас Дарт Сідіус?»
Йода до Дарта Сідіуса (джерело)

Галактичний Імператор, іноді званий просто Імператор або Імператор сітів, ― титул глави держави Галактичної Імперії. Владне красло Імператора знаходилось в Імператорському палаці, раніше відомий як Храм джедаїв, і розташованому у Федеральному окрузі на Корусанті, столичному світі Імперії.

Після завершення Війн клонів та падіння Ордену джедаїв в 19 ДБЯ, Галактична Республіка була замінена Імперією відповідно до проголошення Нового порядку, як це визначено Верховним Канцлером Шивом Палпатіном, який назвав себе Імператором. Таємно Палпатін був публічною особою-лордом сітів Дартом Сідіусом, чий підйом до верхівки абсолютної влади виконав тисячолітній план про встановлення правління сітів в галактиці.

Правління імператора закінчилося внаслідок смерті Сидіуса в 4 ПБЯ, приблизно через два десятиліття існування Імперії. Поки політичні та військові чиновники, такі як Великий Візир Мас Амедда та флот-адмірал Ґаліус Ракс, намагалися заповнити вакуум влади, Імперія зрештою була змушена капітулювати перед Новою Республікою, що призвело до закінчення як Галактичної громадянської війни, так і Імперської ери.

Появи