FANDOM

Premium-Eras-canon
«Я чув, є новий учень у вас, Імператоре. Або називати вас Дарт Сідіус?»
Йода до Дарта Сідіуса (джерело)

Галактичний Імператор, іноді званий просто Імператор або Імператор сітів, ― титул глави держави Галактичної Імперії. Владне крісло Імператора знаходилось в Імператорському палаці, раніше відомий як Храм джедаїв, і розташованому у Федеральному окрузі на Корусанті, столичному світі Імперії.

Після завершення Війн клонів та падіння Ордену джедаїв в 19 ДБЯ, Галактична Республіка була замінена Імперією відповідно до проголошення Нового порядку, як це визначено Верховним Канцлером Шивом Палпатіном, який назвав себе Імператором. Таємно Палпатін був публічною особою-лордом сітів Дартом Сідіусом, чий підйом до верхівки абсолютної влади виконав тисячолітній план про встановлення правління сітів в галактиці.

Правління імператора закінчилося внаслідок смерті Сидіуса у 4 ПБЯ, приблизно через два десятиліття існування Імперії. Поки політичні та військові чиновники, такі як Великий Візир Мас Амедда та флот-адмірал Ґаліус Ракс, намагалися заповнити вакуум влади, Імперія зрештою була змушена капітулювати перед Новою Республікою, що призвело до закінчення як Галактичної громадянської війни, так і Імперської ери.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  2. Зоряні війни. Епізод VI: Повернення джедая
  3. Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія