FANDOM

«Наша мета не завоювання, а алхімія. Трансмутації галактики. Ми є каталізатором; де повстання вступає в контакт з Імперією, зміна має відбутися. Речовина гноблення стає речовиною свободи, і, як будь-яка така зміна, жахливі енергії звільняються: війна, перемога, і поразка.»
— Капітан Міча Евон до Альянсу повстанців (джерело)

Галактична громадянська війна ― галактичний конфлікт між Галактичною Імперією та Альянсом за відновлення Республіки, які прагнули відновити владу демократії в галактиці. Витоки повстання сягають Війн клонів, коли осередки повстанців, оснащені Галактичною Республікою і Орденом джедаїв, билися проти Конфедерації незалежних систем. Після того, як Верховний Канцлер Шив Палпатін, під виглядом якого ховався лорд сітів Дарт Сідіус, перетворив Республіку в Імперію і знищив Орден джедаїв, багато осередків повстанців почали боротися з Імперією. Надалі, більшість цих осередків об'єдналися, сформувавши, таким чином, Альянс повстанців.

Першою великою перемогою Альянсу над Імперією стала операція з викрадення планів «Зірки Смерті», бойової станції Імперії, здатної зруйнувати планету. Ці креслення були доставлені командуванню Альянсу повстанців принцесою Лєєю Орґаною, за допомогою її товаришів: Люка Скайвокера і Гана Соло. Аналіз цих креслень дозволив повстанцям перемогти в битві при Явіні, в якій Скайвокер, за підтримки Соло, зміг знищити «Зірку Смерті». Проведена для цього серія атак Альянсу, таких як напад на провідний імперський військовий завод, істотно послабили Імперію. В результаті Імперія почала полювання за Альянсом по всій галактиці, і очолив її Дарт ВейдерТемний лорд сітів і головний силовик Імператора. В ході довгих пошуків війська Вейдера виявили Альянс на планеті Хот. В результаті битви, яка там відбулася, сили Альянсу були розбиті, а його флот був змушений пуститися у втечу, ховаючись від Імперії.

Шість місяців потому, Імператор дозволив Альянсу дізнатися про існування другої «Зірки Смерті», що було частиною його плану по знищенню Повстання. Альянс, який повірив в те, що вони організовують несподіваний напад, почав битву при Ендорі. Під час битви Скайвокер, що довідався, що Вейдер доводиться йому рідним батьком, вступив в сутичку з Темним лордом в останній дуелі на борту «Зірки Смерті». Імператор спробував вбити Скайвокера, але вигляд пораненого сина привів Вейдера до спокути, і Темний лорд скинув Імператора в шахту реактора, де той зустрів свою смерть. Вейдер помер від травм отриманих під час битви, тим самим поклавши край правлінню сітів в галактиці. Тим часом, Альянс знищив другу «Зірку Смерті» і це, поряд зі смертю Імператора і Вейдера, стало переломним моментом для Імперії.

В результаті утворився вакууму у владі, серед моффів Імперії почалася боротьба за владу. Намагаючись захистити своїх людей від звісток про смерть Імператора, губернатор Аделхард встановив блокаду в секторі Аноат, прозвану Залізною блокадою, що призвело до повстання в секторі. Рік по тому, Імперія боролася з Новою Республікою в битві за Джакку.

Офіційно Галактична громадянська війна вважається завершеною з підписанням Галактичної угоди після поразки Імперії в вищевказаній битві. Незважаючи на це, наступник режиму ― Верховний порядок ― продовжив таємно нарощувати свою військову міць, порушуючи договір.

Появи

Історія сітів
Давні часи
(~6000 ДБЯ1032 ДБЯ)
Столітня темрява · Імперія сітів · Джедайсько–сітська війна (Битва при Такодані · Велика різанина на Малакорі · Битва за Корусант · Звільнення Корусанту)
Таємний період сітів
(1032 ДБЯ32 ДБЯ)
Правило двох
Повернення сітів
(32 ДБЯ4 ПБЯ)
Падіння Республіки (Набуанська криза · Сепаратистська криза · Війни клонів)
Епоха Імперії (Винищення джедаїв · Галактична громадянська війна)
Редагувати шаблон

Випадкова вікі