Фэндом

Зоряні Війни

Галактична Республіка

255статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
«Ми повинні зберегти нашу віру в Республіку. Той день, коли ми перестанемо вірити в демократію, може стати тим днем, коли ми втратемо її.»
Королева Джамалія (джерело)

Галактична Республіка, або просто Республіка — найменування галактичної держави, що існувала до появи в 19 ДБЯ Галактичної Імперії. Після появи Імперії, а потім Нової Республіки, більш поширена була інша назва — Стара Республіка.

Республіка, очолювана Верховним канцлером, мала яскраво виражене демократичне управління і зуміла пройти багато випробувань за більш ніж двадцятитисячолітнє існування. За відомим висловом, повна її історія могла б «заповнити тисячі бібліотек».

Історія

Утворення

Народження Республіки відбулося при підписанні Галактичної Конституції у 25053 ДБЯ під час об'єднувальних війн. У той період люди і дуроси, дослідивши технології Раката, винайшли гіпердвигун, що дозволило Корусанту стати столицею Галактичної Республіки. Відразу після створення Республіки був розмічений Перлеміанський торговий шлях, що зв'язав Корусант та Оссус, а також привів до Республіки лицарів-джедаїв. У наступні тисячоліття був розмічений Корелліанський шлях, що зв'язав Корусант і Кореллію та світами за нею. Ділянка, обмежена цими двома маршрутами, став відомий як «Скиба».  З початку використання гіперпростору галактика на захід від Корусанту залишалася аномальною зоною, недоступною для існувавших на той час  в Республіці технологій, тому галактична держава розширувалася в схіному напрямку. Приєднана частина Скиби у Центральних Світах отримала назву Наконечник Стріли, а потім Республіка поширилася в Колоніях.

Незважаючи на те, що в історії Республіка часто згадується як мирна держава, під час її існування мало місце безліч галактичних конфліктів: Столітня темрява, Старі війни сітхів, Вултарський катаклізм, Мандалоріанські війни, Громадянська війна джедаїв, Війни клонів.

Появи

Випадкова вікі