Фэндом

Зоряні Війни

Галактика

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться

«Галактика на галактиці. Обширні, недосліджені королівства в космосі. В якому дикому, неприрученому Всесвіті ми живемо! Тут стільки небезпек,а отже висока потреба в арміях, генералах і солдатах. Але нарівні з тими, хто веде війни, потрібні і ті, хто досліджує нові світи і робить можливим обмін знаннями та товарами ... ті, хто приносить цивілізацію. » - Манго Баобаб

MainGalaxy.jpg

Галактична Республіка, Галактична Імперія, Нова Республіка та Галактичний Альянс - все це знаходилося в одній і тій же галактиці, яка так і називалася: Галактика. Вона була однією з мільярдів галактик, що складали Всесвіт.

Судячи за доступними картам, Галактика належала до типу Sa. Згідно з деякими джерелами, вона мала в діаметрі 120 000 світлових років або 37000 парсеків (1 парсек = 3,258 світлового року), і вік її становив 13 мільярдів років. У центрі Галактики перебувала чорна діра. У самій Галактиці малося майже двісті кульових скупчень.

Навколо Галактики оберталося сім галактик-супутників. Однак більшість їх було описано як такі, що мали древні, бідні металом зірки і не так багато форм життя. Існувало також Гіперпросторове збурення за межами краю Галактики, яке перешкоджало існуванню гіперпросторових маршрутів за межами диска Галактики. Незважаючи на це, гіперпростір дозволив мати усередині галактики величезну і різноманітну цивілізацію. У Галактиці налічувалося близько 400 мільярдів зірок, і близько 180 млрд з них мали планети, придатні для існування живих організмів. На 10% з них існувало життя, а на кожній тисячної серед них з'явилися істоти, наділені розумом (таких планет в цілому було близько 20000000). Існувало дійсно 7100000000 жилих зірок і 3,2 мільярда жилих зоряних систем, з тільки 69 мільйонами систем, що відповідали вимогам імперського представництва; лише 1750000 планет вважалися повноправними членами. У загальній складності Галактика була населена приблизно 100 квадрильйонів різних форм життя.

Випадкова вікі