Фэндом

Зоряні Війни

Вілгафф Таркін

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Tarkininfobox.jpg
Вілгафф Таркін
Рідний світ

Еріаду

Дата народження

64 ДБЯ

Дата смерті

0 ДБЯ

Місце смерті

Зірка Смерті

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловік

Зріст
Колір волосся

Русий

Колір очей

Блакитний

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
«Чим сильніше буде ваша хватка, Таркін, тим більше систем попливе крізь ваші пальці.»
Лея Орґана до Таркіна (джерело)

Вілгафф Таркін — чоловік, людина, чиновник Галактичної Республіки, а пізніше Галактичної Імперії. У період Війн клонів Таркін служив в званні капітана Республіки, під керівництвом майстра-джедая Евена Пієлла. Під час цього конфлікту Таркін був схоплений силами Конфедерації незалежних систем і був поміщений під варту, проте пізніше зміг здійснити втечу, яку організували ударна команда джедаїв і солдатів-клонів. Під час втечі Пієлл був убитий, а Таркін через якийсь час був проведений в адмірали і був присутній на суді над Асокою Тано, яка звинувачувалася в причетності до вибуху в Храмі джедаїв.

Після того, як Верховний Канцлер Шив Палпатін перетворив Республіку в Галактичну Імперію, Таркін став першим імперським гранд-моффом і регіональним губернатором Зовнішнього Кільця. Крім цих обов'язків, він також отримав командування над проектом Зірки С

мерті. Він вірив, що страх перед бойовою станцією буде утримувати навколишні системи від непокори Імперії, і, щоб продемонструвати міць станції, віддав наказ знищити Альдераан. Однак, незабаром, Альянс повстанців, якому вдалося дістати креслення Зірки Смерті, зміг знищити її під час битви при Явіні, убивши усіх, хто був на борту станції, включаючи самого Таркіна.

Появи

Випадкова вікі