FANDOM

Через деякий час після Столітньої темряви та вигнання джедая-відступника на Морабанд, спалахнула війна між новоствореним Орденом сітів і Старою Республікою, під час яких Корусант став полем розбрату між обома фракціями.

Історія

Як мінімум, за 6000 років до Війн клонів, джедай-відступник повстав проти Ордену джедаїв, вважаючи, що шлях Темного боку був запорукою розкриття їхнього повного потенціалу. Джедай був вигнаний, і під час події, відомої як Столітня темрява, народилися Сіти.

Через деякий час сіти повернулися у формі імперії, готові ще раз розаочати війну проти Республіки та Ордену джедаїв. Під час цієї війни як джедаї, так і сіти побудували масивні суперзброї, що працювали на кайбер-кристалах.

У якийсь момент сіти напали на Корусант, столицю Республіки. Сіти зуміли побудувати святиню на горі у самому центрі планети. Світ став полем битви між обома фракціями, поки джедаям не вдалося відігнати армію сітів з планети. Джедаї, в кінцевому підсумку, побудували храм над місцем святині, щоб утримувати темну енергію.

Хоча джедаї вийшли переможцями під час конфлікту, численні інші війни проти сітів відбувалися протягом наступних чотирьох тисяч років, що призвело до падіння Старої Республіки.

Появи

Історія сітів
Столітня темрява · Війна сітів · Імперія сітів
Велика різанина на Малакорі · Ера сітів · Битва при Такодані
Джедайсько–сітська війна (Битва за Корусант · Звільнення Корусанту) · Правило двох
Війни клонів · Галактична Імперія (Винищення джедаїв · Галактична громадянська війна)
Редагувати шаблон

Іншими мовами