FANDOM

Premium-Eras-canon
«Рада буде діяти так, як вважатиме за необхідне.»
Мейс Вінду, член Вищої Ради джедаїв (джерело)

Вища Рада джедаїв або просто Рада джедаїв, — правлячий орган Ордену джедаїв. Розташований в одній з чотирьох веж Храму джедаїв на Корусанті, Рада складалася з дванадцяти майстрів-джедаїв, які контролювали та керували Орденом в цілому[1]. Хоча джедаї підтримували Галактичну Республіку і присягнули на вірність своїм уряду, Галактичному Сенату, Рада мала автономію в управлінні справами Ордену без втручання політичного устрою. Незалежність Ордена була запекло захищена Мейсом Віндою, джедайським оборонцем та членом Ради в останні роки існування Республіки[3]. Незважаючи на відносини з Сенатом, Рада значною мірою не довіряла політикам.

До виникнення Галактичної Імперії, джедаї служили опікунами Республіки протягом більше тисячі років, коли Рада безпосередньо займалася кабінетом обраного лідера Сенату — Верховного Канцлера. Під час Війн клонів, Рада джедаїв керувала військовими зусиллями з захисту Республіки і припинення конфлікту, який поширився по всій галактиці. Врешті-решт, Орден пав через зраду під час служби Республіці, що призвело до майже повного винищення джедаїв і повернення сітів до панування. Енакін Скайвокер, один з останніх членів Ради, повернувся на Темний бік Сили і став Дартом Вейдером. Будучи лордом сітів, Вейдер полював своїх колишніх товаришів, допомагаючи консолідувати правління свого майстра Галактичного Імператора Дарта Сідіуса[5].

Окрім Вейдера, були й інші члени Ради, які пережили падіння Ордена. Гранд-майстер Йода та Обі-Ван Кенобі служили в Раді під час підйому влади Сідіуса, і обидва втекли у заслання після перетворення Республіки на Імперію. Вони прожили досить довго, щоб навчити Люка Скайвокера шляхам Сили, в результаті чого це призвело до остаточної поразки сітів і повернення джедаїв[6].

Появи

Посилання

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 1,12 1,13 1,14 1,15 1,16 Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  4. Зоряні війни: Війни клонів
  5. Зоряні війни. Дарт Вейдер: Темний лорд сітів
  6. Зоряні війни. Епізод VI: Повернення джедая