FANDOM

«Рада буде діяти так, як вважатиме за необхідне.»
Мейс Вінду, член Вищої Ради джедаїв (джерело)

Вища Рада джедаїв або просто Рада джедаїв — правлячий орган Ордену джедаїв. Розташований в одній з чотирьох веж Храму джедаїв на Корусанті, Рада складалася з дванадцяти майстрів-джедаїв, які контролювали та керували Орденом в цілому. Незважаючи на те, що Рада мала автономію управляти справами джедаїв без втручання політичного устрою, лояльність Ордену належала Галактичному Сенату, головному урядовому органу Галактичної Республіки.

До виникнення Галактичної Імперії, джедаї служили опікунами Республіки протягом більше тисячі років, коли Рада безпосередньо займалася офісом обраного лідера Сенату — Верховного Канцлера. Під час Війн клонів, Рада джедаїв керувала військовими зусиллями з захисту Республіки і припинення конфлікту, який поширився по всій галактиці. Врешті-решт, джедаї пали через зраду служби Республіці, що призвело до розпуску як Ордена, так і його правлячої ради. Внаслідок цього сіти відновили панування шляхом формування Галактичної Імперії. Незважаючи на падіння Ордену джедаїв, два виживших члена Ради — гранд-майстер Йода та Обі-Ван Кенобі — прожили досить довго, щоб навчити Люка Скайвокера шляхам Сили, в результаті чого це призвело до остаточної поразки сітів і повернення джедаїв.

Появи