FANDOM

Premium-Eras-canon
«Мета Верховного Порядку — усунути безладдя з нашого власного існування, щоб цивілізація повернулася до стабільності, яка сприяє розвитку. Стабільність, яка панувала за Імперії, була замінена Повстанням на анархію, успадкованою, в свою чергу, так званою Республікою, і буде відновлена нами. Історики майбутнього дивитимуться на це як на час, коли сильна рука повернула цивілізації владу закону.»
— Кайло Рен, висловлюючи свої погляди щодо нещодавніх історичних подій та цілей Верховного Порядку (джерело)

Верховний Порядоквійськово-політична організація, прихід якої до влади припав на еру Нової Республіки, тобто приблизно через три десятиліття після падіння Галактичної Імперії. Почавши своє існування як уламок Імперії, організація поступово перетворилася на окрему фракцію, що надихалася ідеологією Нового порядку. Збройні сили Верховного Порядку на чолі з Верховним лідером Сноуком були створені завдяки підпільній програмі переозброєння, яка порушувала Галактичну угоду, мирний договір, укладенням якого закінчилася Галактична громадянська війна. З'явившись зі своїх володінь у Незвіданих Регіонах, де після капітуляції Імперії переховувались його засновники, Верховний Порядок мало не оголосив війну Республіці, що призвело до напруженої Холодної війни між двома урядами, а також Опором, напіввійськової організації, яка стежила за діями Порядку. У той час як Республіка постійно змінювала місцеперебування свого уряду, Верховний Порядок не мав традиційної планети-столиці. За наполяганням Сноука їхньою мобільною базою операцій слугував зоряний дредноут типу «Мега» «Верховенство», поки не буде досягнута мета Верховного Порядку: завоювання Галактики.

Появи