FANDOM

«Схоже, що одного разу, тисячу років тому, лицарі-джедаї атакували храм."
"Джедаї перемогли?"
"Схоже, що ніхто не переміг.»
Асока Тано та Езра Бріджер (джерело)

Велика різанина на Малакорі — битва між Орденом джедаїв і сітів на планеті Малакор. Під час битви лицарі-джедаї атакували храм сітів, який також був бойовою станцією з суперзброєю, здатною знищувати життя. Більше тисячі років по тому скам'янілі останки комбатантів все ще залишалися на місці битви, під поверхнею Малакора.

Історія

«Земля немов випалена.»
— Езра Бріджер, виявивши поле бою (джерело)

Стара Республіка

За тисячу років до Галактичної громадянської війни лицарі Ордена джедаїв атакували храм сітів на планеті Малакор. Коли битва закінчилася, скам'янілі тіла комбатантів залишалися поза храмом сітів. Світлові мечі з потрійним лезом були розсіяні по полю бою. Жахи різанини на Малакорі збереглися в легендах джедаїв на подальше тисячоліття.

Епоха Імперії

За три роки до битви при Явині скам'янілі останки на полі бою були виявлені падаваном Езрою Бріджером, лицарем-джедаєм Кенаном Джарусом і колишнім джедаем Асокою Тано. Тано, пам'ятаючи своє джедайське навчання, розповіла іншим про битву на Малакорі. Бріджер поцікавився, чи здобули джедаї перемогу, на що Тано, бачачи останки, якими було вкрито поле бою, відповіла, що перемогу не здобув ніхто. Бріджер також виявив світловий меч з потрійним лезом зеленого кольору, але практично відразу після активації меч перестав функціонувати.

Конфлікт між Першим орденом і Опором

На честь різанини на Малакорі, яку він вважав славної битвою, Кайло Рен зібрав свій власний світловий меч з потрійним лезом, що копіював стародавню конструкцію. Згодом меч був знищений в ході дуелі.

За лаштунками

Велика різанина на Малакорі була вперше згадана в 2015 році у довіднику «Зоряні війни. Пробудження Сили: Ілюстрований словник», в якому говорилося, що світловий меч Кайло Рена з потрійним лезом був мечем тієї древньої конструкції, яка датувалася періодом Великої різанини на Малакорі. Автор книги, член сюжетноъ групи Lucasfilm Story Group Пабло Ідальго, додав посилання на книгу, щоб з'єднати його з битвою, на яку, в кінцевому рахунку, було посилання в «Сутінках учня», фіналі другого сезону мультсеріалу «Зоряні війни: Повстанці».

Хоча точні події Великої різанини ще мають відкритися, виконавчий продюсер «Повстанців» Дейв Філоні поділився своїми міркуваннями, що то був за бій. На його думку, відбулася битва, коли лицарі-джедаї напали на сітський храм, який був побудований лордом сітів, голос якої належав Сутності в обеліску, активованого за допомогою голокрону сітів, який Езра знайшов в «Сутінках учня». Згідно цієї думки, храм або вибухнув, або дав осічку, що призвело до загибелі через скам'яніння учасників битви, які залишилися на полі бою протягом тисяч років.

Появи

Історія сітів
Давні часи
(~6000 ДБЯ1032 ДБЯ)
Столітня темрява · Імперія сітів · Джедайсько–сітська війна (Битва при Такодані · Велика різанина на Малакорі · Битва за Корусант · Звільнення Корусанту)
Таємний період сітів
(1032 ДБЯ32 ДБЯ)
Правило двох
Повернення сітів
(32 ДБЯ4 ПБЯ)
Падіння Республіки (Набуанська криза · Сепаратистська криза · Війни клонів)
Епоха Імперії (Винищення джедаїв · Галактична громадянська війна)
Редагувати шаблон

Випадкова вікі