Фэндом

Зоряні Війни

Велика армія Республіки

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
«Моїм першим актом на цій новій посаді буде створення Великої армії Республіки, щоб протистояти зростаючим загрозам від сепаратистів.»
Шив Палпатін (джерело)

Велика армія Республіки, також відома як Республіканська арміязбройні сили Галактичної Республіки під час Війн клонів. Армія складалася з солдатів-клонів, створених і вирощуваних на Каміно за наказом сіта, що мав намір знищити Орден джедаїв. Офіційно армію представляв Верховний Канцлер Шив Палпатін, він же Дарт Сідіус. Йому були надані надзвичайні повноваження, які дозволили зібрати армію для боротьби з Конфедерацією незалежних систем.

Клони билися на протязі всієї війни під командуванням Палпатіна і джедаїв. В кінці війни був відданий наказ 66, згідно з яким члени Ордена оголошувалися поза законом. Завдяки вбудованим біо-чіпам солдати підкорилися і виконали наказ. В результаті цих подій Орден джедаїв упав, а Республіка перетворилася на Імперію.

Після розпаду Республіки армію вивели з експлуатації, а клонів списали в резерв, після чого направили на управління імперськими об'єктами зв'язку. Багато солдатів потім жалкували про свої дії під час наказу 66.

Появи

Випадкова вікі