FANDOM

Premium-Eras-canon
«Я була однією із щасливчиків-альдераанців, чиїм наставником була безпосередньо ваша матір. Вона багато навчила мене про спадок Альдераану. Те, чого вона мене ніколи не вчила — те, що вона, скоріше, заробила — це моя довічна повага до трону.»
Еваан Верлейн до Леї Орґани (джерело)

Брега Орґана — жінка, людина, колишня королева планети Альдераан під час Війн клонів аж до перших днів Галактичної громадянської війни. Після завершення Війн клонів вона та її чоловік, сенатор Бейл Орґана, удочерили новонароджену Лею. Дочка покійної сенатора Набу Падме Амідали і лицаря-джедая Енакіна Скайвокера, який перейшов на Темний бік Сили, росла, як принцеса Лея Орґана з Альдераану.

У роки свого правління, королева особисто вибрала і виховала кількох молодих альдераанців, щоб передати їм знання про культуру планети. Під час правління Галактичної Імперії Альдераан Орґани був визнаний джерелом повстанської загрози. В результаті Брега і Бейл Орґана загинули разом зі своєю планетою та всіма її жителями, будучи знищеними мобільною космічною бойовою станцією — Зіркою Смерті[1].

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів