FANDOM

Boba Fett HS Fathead.png
Боба Фетт
Рідний світ

Каміно

Дата смерті

4 ПБЯ

Місце смерті

Татуїн

Фізичні дані
Раса

Людина (клон Джанго Фетта)

Стать

Чоловік

Зріст
Колір очей

Коричневий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
«Не стійте у мене на шляху.»
— Боба Фетт (джерело)

Боба Фетт — був людиною чоловічої статі, мисливець за головами, і генетичний клон сумнозвісного мисливця за головами Джанго Фетта. Боба був створений шляхом клонування на Каміно і фізично ідентичний солдатам-клонам, створеним для Великої армії Республіки, хоча Боба був незмінним і не ріс в тому ж прискореному темпі, як інші клони. Піднесений як син Джанго, Боба вивчив бойові навички, необхідні для того, щоб в один прекрасний день стати мисливцем за головами в своєму власному праві.

Джанго був убитий під час битви на Джеонозісі, яка запалила Війни клонів між Галактичною Республікою і Конфедерацією незалежних систем. Молодий хлопець присягнувся помститися майстру-джедаю Мейсу Вінду, який убив Джанго, і об'єднався з групою мисливців за головами, яка включала Орру Сінг і Босска. Їх план щодо вбивства Вінду не вдався і Боба зрозумів, що зайшов надто далеко в спробі вбити майстра-джедая, але він поклявся ніколи не прощати Вінду. Після відбуття короткого терміну тюремного ув'язнення, Боба сформував команду мисливців за головами і взяв на себе ряд місій.

Після виникнення Галактичної Імперії, Боба отримав репутацію одного з найбільш смертоносних мисливців за головами в галактиці. Його відмінна мандалорська броня допомогла зберегти живими в галактиці історії про мандалорців після підкорення планети Мандалор Імперії. До моменту Галактичної громадянської війни, Боба працював на Джаббу Хата. Незабаром після битви при Хоті, Боба та інші мисливці за головами були зібрані Дартом Вейдером, Темним лордом сітів, щоб знайти Гана Соло і Тисячолітній сокіл, сподіваючись використати їх, щоб заманити Люка Скайвокера в пастку. План був успішним, і Боба схопив Соло, який був заморожений у карбоніті, і відправлений на Татуїн, щоб забрати винагороду, яку Джабба за нього пообіцяв.

Після того, як друзі Соло в Альянс за відновлення Республіки організували на Татуїні визволення, бій спалахнув над Великою ямою Каркуна. Боба боровся проти групи повстанців і був випадково скинутий в пащу сарлакка.

Появи

Випадкова вікі