Фэндом

Зоряні Війни

Бейл Орґана

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Bail Organa Rogue One.png
Бейл Орґана
Рідний світ

Альдераан

Дата смерті

0 ДБЯ

Місце смерті

Альдераан

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Чоловіча

Колір волосся

Чорний

Колір очей

Коричневий

Колір обличчя

Засмаглий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
«Він багато чому навчив мене: політиці, лідерству, війні, але перш за все він навчив мене тому, що ніяка ціна не може бути високою в боротьбі за наші ідеали. Бейл Органа був готовий віддати своє життя, якби це допомогло в поваленні Імперії. Він вірив в Нову Республіку, яку нам вдалося створити, і в обіцяний чесний уряд, де всі рівні перед законом.»
— Лея Орґана згадує її вітчима, Бейла Орґану (джерело)

Бейл Орґана — чоловік, людина, політик, колишній сенатор від Альдераану в останні роки Галактичної Республіки. Будучи чоловіком і консортом королеви Бреги Орґани, Бейл Орґана носив титул віце-короля і першого голови Альдераану, і був одним із засновників Альянсу за відновлення Республіки, під час правління Імператора Шива Палпатіна і Галактичної Імперії.

Разом зі своєю дружиною вони були прийомними батьками Леї Орґани, таємної дочки занепалого лицаря-джедая Скайвокера і покійного сенатора Падме Амідали з Набу, яка була близьким другом і колегою Бейла в період Війн клонів. Вихована батьками як спадкоємна принцеса Альдераану, Лея в результаті пішла по стопах батька і слала представником Альдераану в Імперському Сенаті, а також була одним з керівних членів Альянсу повстанців.

Появи

Випадкова вікі