FANDOM

Bail Organa
Бейл Орґана
Рідний світ

Альдераан

Дата смерті

0 ДБЯ[1]

Місце смерті

Альдераан[1]

Фізичні дані
Раса

Людина[2]

Стать

Чоловіча[2]

Колір волосся

Чорний[3]

Колір очей

Коричневий[3]

Колір шкіри

Засмаглий[3]

Хронологічна та політична інформація
Приналежність
«Він багато чому навчив мене: політиці, лідерству, війні, але перш за все він навчив мене тому, що ніяка ціна не може бути високою в боротьбі за наші ідеали. Бейл Органа був готовий віддати своє життя, якби це допомогло в поваленні Імперії. Він вірив в Нову Республіку, яку нам вдалося створити, і в обіцяний чесний уряд, де всі рівні перед законом.»
— Лея Орґана згадує її вітчима, Бейла Орґану (джерело)

Бейл Орґана — чоловік, людина, політик, колишній сенатор від Альдераану в останні роки Галактичної Республіки. Будучи чоловіком і консортом королеви Бреги Орґани, Бейл Орґана носив титул віце-короля і першого голови Альдераану, і був одним із засновників Альянсу за відновлення Республіки, під час правління Імператора Шива Палпатіна і Галактичної Імперії.

Разом зі своєю дружиною вони були прийомними батьками Леї Орґани, таємної дочки занепалого лицаря-джедая Скайвокера і покійного сенатора Падме Амідали з Набу, яка була близьким другом і колегою Бейла в період Війн клонів. Вихована батьками як спадкоємна принцеса Альдераану, Лея в результаті пішла по стопах батька і слала представником Альдераану в Імперському Сенаті, а також була одним з керівних членів Альянсу повстанців.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 Зоряні війни. Епізод IV: Нова надія
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  3. 3,0 3,1 3,2 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  4. Бунтар Один. Зоряні війни. Історія