FANDOM

Premium-Eras-canon
Baze Malbus EW
Бейз Мальбус
Рідний світ

Джеда

Дата народження

53 ДБЯ

Дата смерті

0 ДБЯ[1]

Місце смерті

Скариф[1]

Фізичні дані
Раса

Людина[1]

Стать

Чоловіча[1]

Зріст

1,80 м

Колір волосся

Чорний[1]

Колір очей

Коричневий[1]

Хронологічна та політична інформація
Приналежність
«Вони зруйнували наш дім. Я вб'ю їх.»
— Бейз Мальбус (джерело)

Бейз Мальбус — вільнонайманий вбивця, який промишляв у дні розквіту Галактичної Імперії. Він присвятив своє життя захисту свого друга і напарника Чіррута Імве, і бився разом із Джин Ерсо та іншими членами групи повстанців під час їх місії з крадіжки креслень першої Зірки Смерті. Після того, як Чіррут загинув у результаті вибуху, Бейз кинувся на штурмовиків смерті і був підірваний осколковою гранатою.

Особистість та риси характеру

Бейз Мальбус був людиною чоловічої статі з карими очима, чорними волоссям і смаглявою шкірою. На відміну від свого напарника, Чіррута Імве, він не довіряв духовним практикам, не дотримувався шляху Сили і був більш прагматичним, що, швидше за все, було викликано суворими умовами життя на окупованій Імперією Джеді.

Мальбус був відомий прихильністю до своєї важкої автоматичної гармати. Він волів дальній бій і був справжнім експертом по стрільбі зі зброї такого типу.

Бейз всією душею ненавидів Імперію, що захопила його рідний світ, вважаючи, що її представників слід нещадно винищувати (його жертвою мало не став Бодгі Рук, одягнений в імперську уніформу). При цьому Мальбус був усією душею прив'язаний до свого друга Чіррута, порад якого слідував незважаючи на те, що часто вони здавалися йому ірраціональними. Після загибелі друга, протягом багатьох років залишалися його моральним компасом, Бейз знову звернувся до того, у що вірив раніше, будучи одним з Вартових Віллів.

За лаштунками

У фільмі серії «Зоряні війни: Антологія» — «Бунтар Один. Зоряні війни: Історія» роль Бейза Мальбуса виконав китайський драматичний актор Цзян Вень. Участь Веня в проекті вперше було оголошено 15 серпня 2015 року. Тоді ж з'явилося його перше фото в образі персонажа. Потім персонаж був показаний у першому трейлері фільму «Бунтар Один», опублікованому 7 квітня 2016 року. Ім'я персонажа було розкрито в прев'ю до книги «Зоряні війни: Бунтар Один. Повний ілюстрований довідник», розміщеного в каталозі видавництва Edelweiss 17 травня 2016 року.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 1,9 Бунтар Один. Зоряні війни: Історія