FANDOM

Asajj Ventress-2
Асаж Вентрес
Рідний світ

Датомир

Місце народження

Датомир

Дата смерті

20 ДБЯ

Місце смерті

Крістофсіс

Фізичні дані
Раса

Людина

Стать

Жінка

Зріст
Колір волосся

Коричневий

Колір очей

Блакитний

Колір обличчя

Білий

Хронологічна

та політична інформація

Приналежність
Відомі вчителі
Відомі учні
«Ви сказали мені, ваше існування не було нічим, крім болю і втрати. Ніколи не відчуваючи себе в безпеці. Ніколи не маючи дому. Ви заслуговуєте так багато, і я можу здобути це для нас. Життя, яке ми будемо мати можливість мати разом одного разу;"
"Якого роду життя буде, Квінлан? Життя, де ми раби нашої ненависті? Нашої люті? Це те, що темний бік зробив з мене. Це те, що він робить. Ніщо ніколи не достатньо. Ви отримуєте більше, і більше, але ви ніколи не щасливі. Це пастка з наживкою з усіма речами, які ви хочете найбільше в житті, і це не варто життя. Я вже залишила це позаду.»
— Квінлан Вос і Асаж Вентрес (джерело)

Асаж Вентрес — відьма з клану Нічних сестер з планети Датомир. Віддана батьками в самому дитинстві, вона була ученицею джедая, а коли він загинув, помстившись його вбивцям, впала на Темний бік Сили і стала ученицею графа Дуку. Після того як її зрадив учитель за наказом Дарта Сідіуса, намагалася помститися йому за допомогою рідного клану і маріонетки Саважа Опреса, але лише накликала гнів сітів, які зруйнували Датомир. Після чого, втративши все, в пошуках нового життя стала мисливицею за головами. Пізніше вона і Квінлан Вос взяли спробу вбити Дуку. Спроба виявилася невдалою. Після прибуття сил сепаратистів на Крістофсіс Вентрес пожертвувала собою, щоб врятувати Воса від блискавок Дуку. Вона померла у нього на руках і була похована в водах свого села на Датомирі.

Появи