FANDOM

«Ми, Повстанський Альянс, здійснюючи це в ім'я всіх вільних істот Галактики, урочисто оголошуємо і декларуємо наші наміри:
Боротися і протистояти вам і вашим силам усіма наявними в нашому розпорядженні можливостями;
Заперечувати будь імперські закони, спрямовані проти прав вільних істот;
Забезпечити ваше знищення і руйнування Галактичної Імперії;
Назавжди звільнити всіх істот в Галактиці.
В ім'я досягнення цієї мети, ми готові віддати нашу власність, честь і життя.»
Декларація Повстання (джерело)

Альянс за відновлення Республіки, також відомий як Альянс повстанців, Повстанці або Повстання — сила опору, створена для того, щоб протистояти Галактичній Імперії. Альянс був сформований групою прихильників ідеалів Галактичної Республіки (і незадоволених тим, що сенат обрав Шива Палпатіна імператором), яка була реформована в Імперію. Менш численний і слабкий у порівнянні з Імперськими збройними силами, Альянс володів вірними солдатами і блискучими командирами.

Історія

Визначити точний момент, коли зародилося повстання проти Палпатіна важко, але воно корінням сягає часів закінчення Війни Клонів. До того часу, Верховний Канцлер Палпатін вже мав величезну владу в своїх руках, і з прийняттям Декрету Секторального Управління, призначив своїх чиновників і відправив війська на Республіканські світи. Сенатори Бейл Орґана і Мон Мотма, побачили в цьому крок до диктатури, крок, протилежний зміцненню демократії, якій вони служили. Зустрівшись з іншими Сенаторами, яким вони довіряли, Орґана й Мотма сформували "Делегацію 2000". Ймовірно, цей момент і є передумовою майбутнього Повстання.

Sithdelscener1pic2.jpg

Зародження Альянсу

Члени Делегації склали Прохання 2000, намагаючись змусити Канцлера зняти надзвичайні повноваження і почати мирне вирішення питання війни. Палпатін відхилив це прохання, і незабаром перетворив Галактичну Республіку в Галактичну Імперію, з підтримкою практично всіх членів Галактичного Сенату (більше 99%), проголошуючи себе Імператором. Багато з тих, хто підписав Прохання 2000, були поміщені у в'язницю, вбиті або відправлені у вигнання, хоча Орґана і Мотма зуміли уникнути репресій, завдяки пораді Падме Амідали не привертати увагу Палпатіна, протягом сесії конгресу, коли була проголошена Імперія. Після цього засідання Бейл Орґана і Мон Мотма фактично почали створювати опір проти законного тирана держави - Палпатіна.

Збройний опір

Snipermakeshistargetr.jpg
Apailana 12 BBY.jpg

Стратегія імператора Палпатіна для виконання Нового Порядку була започаткована на жорсткій тактиці такій, як реалізація страху військової сили для того, щоб перешкоджати самій ідеї повстання. Підйом Галактичної Імперії не було підтримано всіма членами світів. Однією з перших планет, які намагалися протистояти Імперіалізації був власний рідний світ Імператора - Набу, де на той час правила королева Апайлана. Під керівництвом Апайлани, в Набу продовжували відзначати пам'ять Республіки, не визнаючи верховенство Імперії в галактиці. Крім того, королева почала розглядати військові варіанти, такі, як переховувати джедаїв від імперського правосуддя. Такі дії були виявлені і інтерпретовані як ознаки повстання проти Нового Порядку, таким чином Імперія вирішила помстилися Набу та спорядивши війська. 501-й легіон, елітний підрозділ клонів штурмовиків під командуванням лорда сітхів Дарта Вейдера, напали на столицю Набу - Тід у 18 ДБЯ. Хоч безпека королеви була посилена джедаями, в кінцевому рахунку, вони були не в змозі протистояти імперській військовій машині. На місто напали Імперці, міський гарнізон був знищений, королева Апайлана була вбита під час битви. У наступні роки, Імперія неодноразово скидала нелояльні до неї уряди інших планет за допомогою сили, часто покладаючись на 501 легіон Вейдера.

Галерея

Випадкова вікі