Фэндом

Зоряні Війни

Айма-Ган Дай

287статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Legends
Ima-Gun Di.png
Айма-Ган Дай
Рідний світ

Кінтан

Дата смерті

22 ДБЯ

Місце смерті

Рілот

Фізичні дані
Раса

Каджайн'са'нікто

Стать

Чоловік

Зріст

1.94 м

Вага

85 кг

Колір волосся

Відсутні

Колір очей

Блакитний

Колір обличчя

Помаранчевий

Хронологічна

та політична інформація

Епоха

Становлення Імперії

Приналежність
«За Республіку! За тві'леків!»
— Айма-Ган Дай під час битви за Рілот

Айма-Ган Дай — майстер-джедай часів Війн клонів. Належав до раси нікто. У 22 ДБЯ прийняв участь у битві за Рілот, під час якої прикривав відступ тві'леків разом з капітаном Кілі.

Біографія

«Що ж, нехай наш кінець запам'ятають!»
— Айма-Ган Дай — капітану Кілі

Майстер-джедай Айма-Ган Дай жив в останні роки існування Галактичної Республіки й воював у ранзі генерал-джедай під час Війни клонів. Після сповіщення Ордену джедаїв про вторгнення Конфедерації незалежних систем на Рілот Айма-Ган Дай та адмірал Дао були відправлення відбити планету від ворожих сил. Айма-Ган Дай та капітан Кілі десантувались на Рілоті разом з загонами солдатів-клонів й вступили у бій з армією дроїдів Уота Тамбора. Через масовані атаки бойових дроїдів клони та повстанці місцевого борця за свободу Чама Сіндулли були відтиснені до гірської ущелини.

Невдовзі генерал Айма-Ган Дай був змушений запросити у республіканських сил на орбіті підкріплення, проте через негативну ситуацію на позиціях основних космічних сил Республіки у системі Рілот джедай отримав відмову від адмірала Дао. Генерал попросив запитати допомогу в Ордені джедаїв. Коли адмірал звітував про обстановку на Рілоті перед Орденом й запросив гуманітарну допомогу для тві'леків, його зоряний руйнівник типу "Венатор" отримав серйозні пошкодження головного реактора й був знищений. Наземні частини генерала Дая опинились у пастці.

Ima-Gun Di for the Republic.png

Айма-Ган Дай у битві за Рілот

Невдовзі Чам Сіндулла втомився чекати допомоги й віддав своїм бійцям-тві'лекам та їх родинам наказ про відступ. Генерал Дай прийняв рішення Сіндулли з розумінням й наказав капітану Кілі замінувати канонерку ШНДК, щоб спровокувати обвал в одній з ущелин й завадити дроїдам атакувати звідти. Коли ШНДК було знищено й сепаратисти приготувались атакувати ворога, майстер Дай наказав своїм клонам затримати дроїдів для успішного відступу тві'леків. Так як у дроїдів була чисельна перевага, усі клони за винятком Кілі не змогли довго протриматись й загинули. Коли загинув і Кілі, Айма-Ган Дай деякий час бився самотужки, проте отримав поранення в спину й був добитий пострілом у живіт. Тим не менш, жертва майстра Дая та його бійців була не марною: тві'леки встигли врятуватись й отримали від Республіки необхідну гуманітарну допомогу.

Здібності

Як і багато інших лицарів-джедаїв, з початком Війн клонів Айма-Ган Дай став генералом -джедаєм Великої армії Республіки. Під час битви за Рілот майстер-джедай розробив відмінний план відводу родин тві'леків з поля бою й доклав максимум зусиль для стримання наступу сепаратистів. Айма-Ган Дай відмінно орудував світловим мечем й зміг довгий час протриматись проти ворожої армії дроїдів. Під час свого останнього бою він продемонстрував майстерне володіння Поштовхом Сили.

Іншими мовами

Випадкова вікі