FANDOM

«Одного разу сіти правитимуть галактикою, і ми будемо мати мир.»
Дарт Сідіус до Дарта Вейдера (джерело)

Імперія сітів — загальна назва кількох держав на чолі з сітами, що існували задовго до утворення Галактичної Імперії. Древні сіти будували свої імперії, широко використовуючи рабську працю, яку Галактична Республіка заборонила під час свого домінування в галактиці. У якийсь момент древні сіти і лицарі-джедаї зійшлися в бою на планеті Малакор, де знаходився храм сітів. У цій битві, що отримала назву Великої різанини, загинуло безліч воїнів з обох сторін.

Задовго після падіння древніх сітів, Дарта Мола було доставлено до Малакора своїм учителем, лордом сітів Дартом Сідіусом. Використовуючи історію конфлікту між сітами і Орденом джедаїв, щоб викликати ненависть до джедаїв у свого учня, Темний лорд змусив Мола вдихнути прах падших сітів, змусивши датомирського забрака випробувати Велику різанину на Малакорі через бачення Сили.

В кінці Війн клонів, Дарт Сідіус, відомий суспільству як Верховний Канцлер Шив Палпатін, скасував Галактичну Республіку і проголосив себе Галактичним Імператором, тим самим відновивши владу сітів над галактикою. За час правління Імператору вдалося зібрати безліч артефактів древніх сітських імперій.

Появи

Історія сітів
Столітня темрява · Війна сітів · Імперія сітів
Велика різанина на Малакорі · Ера сітів · Битва при Такодані
Джедайсько–сітська війна (Битва за Корусант · Звільнення Корусанту) · Правило двох
Війни клонів · Галактична Імперія (Винищення джедаїв · Галактична громадянська війна)
Редагувати шаблон

Іншими мовами