FANDOM

Premium-Eras-canon
«Храм джедаїв на Корусканті… Він більше не існує. Зараз це Імператорський палац.»
Кріл до Люка Скайвокера (джерело)

Імператорський палац — центр плавління Дарта Сідіуса, Темного лорда сітів, також відомого як Імператор Шив Палпатін в період правління Галактичної Імперії. До епохи Імперії палац був відомий як Храм джедаїв. Як штаб Ордену джедаїв на Корусанті, храм служив Ордену в трьох якостях: монастиря для джедаїв, щоб роздумувати про волю Сили; навчального центру для джедаїв-юнлінгів та падаванів, які намагалися приєднатися до лав лицарів-джедаїв; і уряду, в якому майстри Вищої Ради джедаїв керували порядком Ордену.

Після падіння Ордену джедаїв і Галактичної Республіки, Храм став палацом Імператора та місцем знаходження його темних артефактів. Він буде служити резиденцією Сідіусу протягом більше двох десятиліть, аж до його смерті в битві при Ендорі у 4 ПБЯ. Святкування розпочались по усій галактиці після смерті Сідіуса, у тому числі на планеті-столиці Корусанті, де радісні жителі святкували на вулицях Площі Монументів, тоді як Великий Візир Мас Амедда та його прихильники забарикадували себе у палаці. Після знищення сітів, Люк Скайвокер — останній з джедаїв — відновив фрагменти чутливого до Сили дерева, яке колись знаходилося в центрі Храму джедаїв.

В останні дні Галактичної громадянської війни, Амедда був поміщений під віртуальний домашній арешт у палаці солдатами, які були вірними Раднику Ґалліусу Раксу. Пізніше він втік з Палацу за допомогою купки дітей до моменту битви при Джакку у 5 ПБЯ. Після смерті Ракса на Джакку Амедда віддав Імперію Новій Республіці, підписавши Галактичну угоду — мирний договір, який офіційно припинив війну в обмін на амністію.

Появи

Посилання

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 1,8 Зоряні війни. Епізод I: Прихована загроза
  2. 2,0 2,1 Зоряні війни. Епізод II: Атака клонів
  3. 3,0 3,1 3,2 Зоряні війни. Епізод III: Помста сітів
  4. Зоряні війни: Війни клонів